آرشیو پنجشنبه ۲۷ امرداد ۱۴۰۱، شماره ۲۳۰۹۷
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

سامانه پیام کوتاه 30002323

دولت جدید مثل دولت قبل به دنبال «هر توافقی بهتر از عدم توافق» ، نیست بلکه به دنبال توافقی است که آمریکا را به گونه ای ملزم سازد که هیچ گاه نتواند زیر برجام بزند، تحریم ها را لغو کند و جمهوری اسلامی آن را راستی آزمایی کند. این توافق قوی و پایدار است که برای ملت و کشور نیز منافع دارد نه نظریه سست بلکه خیانت آمیز«هر توافقی بهتر از عدم توافق است»!

صلاحی

شیطان بزرگ در کنار مذاکرات اخیر ایران با اروپا به دنبال گرفتن امتیازات جدید از ایران است نه اینکه به تعهدات خود عمل کند. هیچ انسان عاقلی زیر بار تعهدی که یکطرفه باشد و هیچ تضمینی هم در آن نباشد نخواهد رفت.

امانی

برخی از روزنامه های زنجیره ای و اصلاح طلبان سعی می کنند مرزبندی غیرشفافی با بیانیه خیانت آمیز موسوی ارائه کنند گویا ایشان یک فرد بی گناهی بوده که نظام 13 سال است او را در حصر نگه داشته و حالا یک مطلبی هم نوشته که معلوم نیست مال خودش باشد! یعنی آشوب فتنه 88، اعلام پیروزی در زمانی که هیچ صندوقی باز نشده و همراهی با دشمنان نظام و منافقین در آتش زدن مساجد و حسینیه ها و آنان را مردم خداجو نامیدن و... گویا گناهی نبوده که وی مرتکب شده است! باید دلسوزان با جهاد تبیین سره را از ناسره جداکنند.

طحانی

بعد از لجن پراکنی و اهانت سرکرده فتنه 88 به شهدای مدافع حرم ، انتظار می رفت خواص جماعت اصلاح طلب موضع خود را روشن کنند. ولی سکوت محض اختیار کرده و خود را به کر و لالی و... زدند. الحق که سرمایه رژیم صهیونیستی بودن برازنده این هاست.

سوری

صندوق بین المللی پول، ولخرج ترین دولت ایران را دولت یازدهم و دوازدهم اعلام و معرفی کرد! طبق این آمار هزینه کرد دولت 5/5 برابر شده بود! این را ما هم نمی گوییم که بخواهند طفره بروند.

طالبی   

با توهین و جسارتی که یکی از سران فتنه به سردارشهید حسین همدانی از فرماندهان شهید دفاع ازحرم و امنیت کشور کرده معلوم می شود شهادت شهید همدانی از خود همدانی برای جماعت فتنه گر خطرناک تر است. همان گونه که ثابت شد شهادت سردار سلیمانی از خود سلیمانی برای آمریکایی ها خطرناک تر است.

فقیهی

هنر سردار شهید حسین همدانی این بود که از فتنه 88 افرادی همانند حر ریاحی ساخت شبیه کاری که شهید چمران در شروع جنگ تحمیلی در جبهه ها کرد. در ادامه همان کاری که ارباب بی کفن ما امام حسین(ع) در روز عاشورا انجام داد و حر را بهشتی کرد.

اعلایی

برخی روزنامه های زنجیره ای اگر کوچک ترین اهانتی به برخی چهره های بدنام مدعی اصلاح طلبی شود سریع موضع گرفته به سرکوب طرف مبادرت می ورزند اما در برابر اهانت به ارزش ها و مدافعان حرم که از جان خود گذشتند و شر حکومت های خودخوانده تکفیری ها و داعش را از سر مسلمانان منطقه و کشورمان برچیدند خود را به گنگی و کری زده اند یا دچار آلزایمر مصلحتی شده اند! 

چراغی

اراجیف موسوی نشانه همگرایی او با شیطان بزرگ و صهیونیسم بین الملل است. او همچنان زیر خیمه فتنه مشغول سرویس دهی به جریان سلطه است. این آخر لگدهای او ست که در همراهی غرب در روزهای واپسین عمر خویش به نظام اسلامی می زند!

ستوده

از دستگاه قضایی درخواست می شود با ورشکستگان سیاسی که به مقام والای شهدا جسارت می کنند و در زمین دشمن به ایفای نقش می پردازند برخورد نماید. رافت نظام اسلامی برای این جرثومه های تباهی بیش از این شایسته نیست.

علیمردانی

عضو فراماسونری در روزهای پایان عمر خویش آخرین ماموریت خود را انجام داد و هویت خویش را برای بسیاری که هنوز در جهل بودند هویدا کرد و باردیگر لعن و نفرین دوستداران انقلاب را برای خویش خرید.

وروانی

روزنامه جمهوری اسلامی از اردیبهشت 1358 تا زمان انحلال حزب جمهوری اسلامی به عنوان ارگان رسمی این حزب منتشر می شد ولی پس از انحلال تاکنون با همان عنوان اما یک موسسه غیر حزبی و دولتی تلقی شده است. عنوان جمهوری اسلامی برای بسیاری ابهام دارد که گویا این روزنامه رسمی نظام اسلامی است! لذا از وزارت ارشاد و معاونت مطبوعاتی وزارت درخواست می شود قید یا صفتی به آن اضافه شود تا این ذهنیت برای کسانی که در جریان گذشته روزنامه نیستند برطرف شود.

6146—0939

قیمت کتاب به شدت افزایش یافته و اهل مطالعه را به شدت رنج می دهد. شاید کمتر کتابی را پایین تر از 100 هزار تومان بتوان تهیه کرد! یارانه دولتی نیز برای خرید کتاب در نظر گرفته نشده است. لازم است تدبیری برای این مسئله کرد. 

7945—0914

خشکسالی در بعضی از کشورهای اروپایی مثل فرانسه و انگلیس بیداد می کند. بخش زیادی از سرزمین این دو کشور که امروز به بیابان تبدیل شده اند در 50سال اخیر کاملا سبز بوده اند. بعضی از محققان می گویند تازه این آغاز ماجرای گرم شدن زمین است و عمق خشکسالی در این دو کشور در آینده خودش را بیشتر نشان خواهد داد.

روحی

در محله نارمک تهران 250 دانش آموز با پس اندازها و پول های توجیبی خود مدرسه ای پسرانه به نام نوجوانان ساخته اند و نام و نشان آنان روی دیوار مدرسه ثبت شده است. ارزش این کار بزرگ و ماندگار ریشه در همت بزرگ دانش آموزان این مدرسه دارد و می تواند یک الگو برای جامعه باشد.

فرشیان

تورم، کرونا و ناامنی در آمریکا بی داد می کند آن وقت عده ای چشم و گوش بسته شیفته زندگی در آنجا هستند آن هم با روسای جمهوری مفتضحی مثل ترامپ و بایدن! اگر به فرض محال آمریکا بهشت هم بود ولی در راس آن افرادی چون ترامپ و بایدن حاکم باشند به خدا زندگی در کپرهای مناطق محروم خودمان به زندگی کردن در آنجا شرف دارد.

نجفی

عقلای عراق باید با جهاد تبیین به اصلاح دیدگاه های خطرناک جریان صدر برای عراق اهتمام ورزند و نگذارند ثمرات خون شهدای مقاومت که مردم مظلوم عراق را از زیریوغ صدام خبیث و گروهک های تکفیری نجات داد به هدر رود و دوباره اعوان و انصار آن جلادان به صحنه حکمرانی بازگردند.

سیدجلیلی

اگر تنها یک مورد از چنین جنایاتی که رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه مرتکب شد و طفل های معصوم را به شهادت رساند در جنگ اوکراین توسط روسیه و یا دیگر کشورهای اسلامی رخ می داد فریاد حقوق بشری غربی ها گوش فلک را کر می کرد ولی این جا تفاوت بین مردم مظلوم غزه و رژیم جعلی و اوکراین قائلند و حتی این را بی شرمانه به زبان می آورند!

محمودیان

از تمامی جهادگرانی که همگام با مردم و مسئولین در سیل های اخیر به کمک مردم گرفتار در سیل شتافتند تقدیر و تشکر می کنم خداوند جزای خیرشان دهد.

شیری

مسئولین وزارت ارتباطات اختلالات و مشکل اینترنت را رفع نمایند تا کاربران به راحتی بتوانند امورکاری و اداری خود را حل و فصل نمایند.

نیاسری

از تمامی دست اندرکاران وزارت نیرو و صنعت برق کشور تقدیر و تشکر می کنیم که علی رغم وضعیت بغرنجی که دولت قبل بر سر صنعت برق آورد، توانستند 6000 مگاوات برق تولید و رکورد جهانی را بشکنند. خدا قوت.

بیگی- مهدوی

برای برخورد با پدیده بی حجابی که قطعا توسط جریان سلطه با برنامه به جنگ نظام آمده است، لازم است با جذب بانوان متعهد، تحصیل کرده و با جسم قوی، ضمن آموزش، به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند تا دشمنان و بدخواهان نتوانند با ورود ماموران نیروی انتظامی، حاشیه سازی کنند. در هر صورت اگر چنین برنامه هایی، مردمی شود هم تاثیرگذار است و هم بی حاشیه.

شکیبا

از پیگیری های عوامل ناحیه یک شهرداری منطقه 14 درخصوص طعمه گذاری برای موش ها در خیابان نورصالحی و تعمیر مخازن زباله خیابان قریب تقدیر و تشکر می کنیم.

حاج حسینی

تعداد زیادی دستفروش با پهن کردن بساط خود در محدوده پایین تر از میدان خراسان موجب سد معبر شده اند. چرا شهرداری منطقه 15 اقدامی نمی کند؟

فاضلی

ساختمان سینمای کوچ واقع در میدان شهید نامجو (گرگان) قدیمی بوده و ناایمن شده است. از آنجا که هر لحظه احتمال ریزش آن و به وجود آمدن خرابی وجود دارد از مسئولین شهرداری منطقه تقاضای رسیدگی فوری داریم.

نوری