آرشیو پنجشنبه ۳۱‌شهریور ۱۴۰۱، شماره ۸۰۱۱
ایران اقتصادی
۷

جزئیات استخدام سازمان تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح جزئیات استخدام در این سازمان گفت: سازمان در حال انجام مکاتبات برای کسب موافقت مسئولان جهت لحاظ امتیازات ویژه کرونا فعالان دوره شیوع این بیماری در آزمون های استخدامی تامین اجتماعی است.

میرهاشم موسوی در گفت و گو ایرنا افزود: سازمان تامین اجتماعی در این دوره در دو حوزه درمان و غیردرمان نیازمند جذب نیرو است و استخدام حدود چهار هزار نفر را طی دو مرحله، پیش بینی کرده بود.

موسوی توضیح داد: نزدیک به سه هزار نفر برای استخدام در حوزه پزشکی (بخش های تخصصی) و شماری از این جمعیت نیز برای بکارگیری در قالب بهیار و نیروهای خدماتی پیش بینی شده بود که انجام این فرایند در حال پیگیری است. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی همه ضوابط مربوط به تعالی جمعیت را در استخدام جدید تعریف کرده و برای فعالان دوران کرونا هم امتیازات ویژه ای درخواست داده است.

وی افزود: مکاتباتی نیز با امور مربوطه در معاونت توسعه مدیریت و جذب سرمایه کشور انجام شده و پیش بینی می شود که با موافقت مسئولان از این امتیازات ویژه برای همکاری و همراهی این جمعیت با سازمان و تکریم و قدردانی از فداکاری این گروه استفاده شود. موسوی یادآور شد: افزایش فوق العاده 50 درصدی پرستاران نیز باتوجه به درگیری این گروه با بیماران در شرایط سخت شیوع کووید19 محقق شد و یکی از اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی در راستای حمایت از جمعیت فعال دوره کرونا به شمار می رود.