آرشیو دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱، شماره ۶۳۲۱
حوادث
۱۹

کوتاه از حوادث

خودزنی متهم هنگام دستگیری

مردی که دارای محکومیت مالی بود، برای فرار از مجازات به زندگی اش پایان داد.  سرهنگ فرزاد یاسمی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام به ایسنا گفت: با دستور مقام قضایی مبنی بر جلب مردی به علت محکومیت مالی، ماموران پس از شناسایی و هماهنگی قضایی لازم به محل اختفای وی رفتند. متهم پس از دستگیری و هنگام انتقال با استفاده از اسلحه کمری غیرمجاز و غیرمتعارفی که در لباس خود مخفی کرده بود، اقدام به خودزنی کرد که به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات فوت کرد.

گازگرفتگی مرگبار 3 نفر در باغ

سه نفر بر اثر گازگرفتگی در یکی از باغ های شهر تویسرکان فوت شدند. سرهنگ رضا نوری، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان استان همدان روز گذشته به پایگاه خبری پلیس گفت: فردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی110، اطلاع داد که سه عضو خانواده ای در یکی از باغ های شهر تویسرکان، فوت شده اند. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد که آنها به علت روشن کردن وسایل گرمازای غیراستاندارد(منقل ذغالی) در چادر و استنشاق گاز مونوکسید کربن، دچار حادثه شده و فوت کرده اند. 

قتل کارآموز وکالت در کرمان 

کارآموز وکالت، در خانه پدری اش به قتل رسید.  حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این باره به میزان گفت: این کارآموز مرد که 38ساله بود، در خانه پدری اش در دلفارد شهرستان جیرفت به قتل رسید و تحقیقات پلیس جنایی برای رازگشایی از قتل او و بازداشت عامل یا عاملان این قتل در حالی ادامه دارد که به سرنخ هایی دست یافته اند که نشان می دهد علت قتل این فرد، شخصی بوده و ربطی به موضوع وکالت و شغلش  نداشته است.