آرشیو دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱، شماره ۶۳۲۱
رسانه
۸
گفت و شنود

جملات طنز مخاطبان، کتاب می شود

آزاده شاهرخ مهر، تهیه کننده برنامه «ده بیست و دو» درباره بخش های مختلف این برنامه که با حال و هوای جام جهانی فوتبال 2022قطر از رادیو صبا پخش می شود، توضیح داد:

موضوع اصلی برنامه «ده بیست و دو» جام جهانی فوتبال 2022 قطر است و مسابقه ای را در آن طراحی کردیم که شامل بخش های مختلف است. در این برنامه از شنوندگان مان می خواهیم با 22کلمه، جمله ای طنز با موضوع جام جهانی برای مان ارسال کنند، حتی سامانه جداگانه 300001022 را برای آنها در نظر گرفته ایم.

این تهیه کننده درباره ویژگی مسابقه رادیویی «ده بیست و دو، اظهار کرد: این برنامه ورزشی است و طبیعتا ریتم بالایی دارد اما ویژگی اصلی آن تعاملی است که مدام با مخاطب داریم. در برنامه های دیگر دو نفر را برای مسابقه به صورت اتفاقی انتخاب می کنیم اما در این برنامه شرکت کنندگان خود به خود با جملات طنزشان وارد مسابقه می شوند. ما در مسیر آغاز تا پایان برنامه، جملات طنز مخاطبان را که پایه اصلی برنامه هم هستند، می خوانیم. در نهایت به شرکت کنندگان امتیاز داده می شود و بین افرادی که امتیاز بالاتری دارند، مسابقه دیگری برگزار می شود. بعد از این که جام جهانی تمام شد، تعداد 1022 از این جملات طنز در کتابی گردآوری و چاپ می شود. 

همچنین جشنی برگزار می کنیم و از شرکت کنندگان قدردانی می شود. مسابقه «ده بیست و دو» هر شب  ساعت 20 با اجرای مهدی پر و حمید پارسا پخش می شود.