آرشیو سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱، شماره ۶۳۲۲
جامعه
۱۶

حق با شماست

# بورس _ نارضایتی

جمعی از سهامداران بورس: چرا سوال واکنشی به وضعیت نامساعد بورس نشان نمی دهند؟ سرمایه مردم روز به روز در حال آب شدن است و دست شان از همه جا کوتاه.

#مسکن _ ملی

رجبی از تهران:  وعده ساخت یک میلیون مسکن ملی در یک سال اول ناامیدکننده بود و با روند فعلی، ساخت یک میلیون مسکن در چهار سال نیز به نظر امکان پذیر نمی آید.

#آسفالت _ پل بعثت

فلاح از تهران:  آسفالت پل بعثت در خیابان فداییان اسلام بسیار خراب است و نیاز به مرمت و روکش دارد. لطفا شهرداری منطقه اقدام کند.

#کمبود _ معلم

یک شهروند از تهران: با گذشت دو هفته از آغاز سال تحصیلی مدرسه دخترانه شهید سرخیل در منطقه تهرانسر با کمبود معلم مواجه است.

 
جوابیه

در پی درج پیامی در روز سه شنبه 1401/06/22 با عنوان «بلیت - مترو» سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: در خصوص شکایت شهروند مورد نظر مبنی بر غیرفعال بودن گهگاه دستگاه های خودکار فروش بلیت در برخی ایستگاه ها، باید گفت همه دستگاه های فروش بلیت در ایستگاه ها دارای پشتیبان هستند که در صورت بروز هر گونه اختلال لحظه ای که غالبا مربوط به قطعی شبکه است در کمترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص دستگاه می کنند. ضمنا به شرکت توسن اعلام شد نسبت به سرویس دوره ای همه دستگاه های دیواری ایستگاه ها اقدام کند.