آرشیو سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۲۳۲۶۴
ورزشی
۹

پنجمین برد ذوب آهن و نهمین باخت نساجی

نفت آبادان در جاده اصلی سقوط

پرونده بازی های هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر با پیروزی ذوب آهن مقابل نساجی و تساوی دیدار تیم های نفت آبادان با ملوان انزلی بسته شد.

در روز سوم بازی های هفته بیست و سوم لیگ برتر عصر دیروز دو بازی در شهرهای آبادان و اصفهان برگزار شد. در آبادان تیم بحران زده صنعت نفت آبادان با توقف خانگی برابر ملوان بندرانزلی به مسیر خود در جاده سقوط سرعت بیشتری بخشید.در این دیدار که با تساوی یک بر یک به پایان رسید امید شریعت زاده در دقیقه 29 برای تیم آبادانی گل برتری را به ثمر رساند اما ملوانی ها سه دقیقه بعد توسط مهران احمدی به گل تساوی دست پیدا کردند. در ادامه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت تا امتیازات تقسیم شود.تیم فوتبال صنعت نفت که امیدوار بود سه امتیاز این دیدار را بگیرد و کورسوی امیدش برای ماندن در لیگ برتر را حفظ کند، با این تساوی 13 امتیازی شد تا در کنار نفت مسجدسلیمان که همین تعداد امتیاز را دارد گزینه های اصلی سقوط باشند.

در اصفهان تیم ذوب آهن برابر نساجی به پیروزی یک بر صفر رسید تا به پنحمین برد خود در این فصل دست پیدا کند. در این دیدار که جدال تیم های میانه جدول بود، دو تیم نیمه اول را با تساوی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم پیمان سلیمانی در دقیقه 54 توپ را از بین پاهای علیرضا حقیقی رد کرد تا ذوبی ها یک بر صفر پیش بیفتند. در ادامه تلاش شاگردان حمید مطهری برای جبران گل خورده ثمری نداشت و این ذوب آهن بود که به سه امتیاز بازی رسید و پنجمین برد فصل خود را رقم زد.تیم نساجی مازندران هم با تحمل نهمین باخت فصل خود 24 امتیازی باقی ماند.