آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۲۳۲۶۵
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

سامانه پیام کوتاه 30002323 - 300071932

* پروژه بحران سازی مصنوعی از درون و بیرون کشور توسط دست های آلوده داخلی و خارجی به دنبال آن بود و هست تا هر 24 ساعت یک بحرانی برای کشور رقم بزند تا با فشار به مردم دولت را ناکارآمد نشان دهد و جامعه را به آشوب بکشد. افزایش بی دلیل نرخ ارز با تبلیغات روزنامه های زنجیره ای و رسانه های ضدانقلاب و سوداگر، مسموم سازی دانش آموزان و نسبت دادن آن به نظام از سوی جبهه متحدی متشکل از ضدانقلاب خارج کشور و مدعیان اصلاح طلبی در داخل، پرونده سازی آژانس در آستانه جلسه شورای حکام، خرابکاری در مراکز هسته ای و... نمونه های روشنی از این ماجراها بود. دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی با شکار فتنه گران و مترصدان آشوب و فتنه، خواب راحت را از این مفسدین و فتنه گران بگیرند.

شمشیری

* با انقلاب ایدئولوژیک و طلاق های اجباری که به دستور رجوی جنایتکار در گروهک منافقین صورت گرفت بیش از 500 کودک به جا مانده از این طلاق های سازمانی به یتیم خانه ها و کمپ ها در اروپا منتقل شدند. می خواهم بگویم وقتی دارو دسته وحشی رجوی به پاره های تن خویش رحم نکردند آیا انتظار داریم برای رسیدن به اهداف پلید خود به دانش آموزان و دختران معصوم مدرسه ای ما رحم کنند؟

درویش زاده

* با ماجرای مسمومیت دانش آموزان و برجسته شدن خبر آن در فضای رسانه ای جریان های ضد انقلاب که در اغتشاشات اخیر شکست سنگینی از مردم خورده بودند فضا را مناسب دیدند تا با ابزار رسانه ای خود بر نارضایتی خانواده ها موج سواری کرده و با اعلام فراخوان آشوب های خیابانی را احیاء کنند اما بازهم به دلیل هوشیاری مردم در این فتنه انگیزی هم شکست خوردند.

کوچک زاده

* در سال 95 هم به بهانه فوت چند نفر از خانواده یک پزشک تبریزی با مسمومیت غذایی که گفته شد غذای نذری بوده عده ای علیه محرم و دین برآشفتند ولی بعد معلوم شد این جناب پزشک خودش غذاها را مسموم کرده بود. جالب این است که همان افراد که آن روز از دین انتقام گرفتند در ماجرای اخیر بدحال کردن دانش آموزان میدان دار شده بودند.

خادم

* در قضیه مسمومیت دانش آموزان مطمئن هستم همان جریانی که با کشته سازی های دروغین نتوانست جمعیت دانش آموزی را با اغتشاشات اخیر همراه کند با اقدام به مسمو م سازی در مدارس به دنبال ایجاد نارضایتی در خانواده ها و به تعطیلی کشاندن مدارس کشور بود ولی الحمدلله شکست خورد.

ارباب

* از مسمومیت دانش آموزان واقعا چه کسی سود می برد؟ آیا غیر از این بود که دشمنان و ضد انقلاب خوشحال می شدند؟ هدف معاندین و دشمنان همواره این است که حسرت یک زندگی آرام را بر دل مردم ایران بگذارند ولی کور خوانده اند. ما از این مرحله نیز عبور کردیم و زندگی ایرانیان به سوی روزهای بهتردر جریان است.

مظلومی

*در فاجعه قطار ایستگاه خیام در 17 کیلومتری نیشابور تاریخ 29 بهمن 1382 در دوره اصلاحات که باعث کشته شدن 352 نفر و زخمی شدن 469 نفر شد جریان های سیاسی رقیب اصلاحات هرگز دولت خاتمی را متهم به تعمد در این حادثه نکرد، چرا که در هیچ کشوری، مسائل بزرگ ملی، اساسا جای انتقام کشی سیاسی برای زمین زدن رقیب نیست. اما در جریان مسمومیت دانش آموزان که کشور نیاز به همدلی در برابر حملات ترکیبی دشمن خارجی داشت، متاسفانه بسیاری از سران جریان مدعی اصلاحات، بی شرمانه تصریحا یا تلویحا نظام مظلوم را متهم نمودند. حالا هم که قضیه کاملا روشن شده حاضر به عذر خواهی از مردم نیستند. جریانی که این گونه حاضر به همراهی با دشمن باشد قطعا جریان ضد ملی است و باید به سزای این کار خود برسد.

ابراهیمی

* موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) چرا در برابر نسبت دروغ به امام راحل(ره) درباره حجاب توسط خانم ابتکار واکنش نشان نمی دهد؟ اگر نسبت دروغی از سوی افرادی غیر از مدعیان اصلاح طلبی به امام عزیز ما داده می شد آیا واقعا موسسه با بی تفاوتی از کنار آن می گذشت؟

اشرفی

* در ماجرای درگیری ساختگی خانمی جلوی یک مدرسه که به نظام از بالا تا پایین فحاشی کرده بود، هیچ فرزندی در آن مدرسه نداشت و هدفش فقط به هم ریختن فضا و مقدمه سازی برای اغتشاش بود. اما رسانه های زنجیره ای داخلی چه الم شنگه ای برای آن به راه انداختند.

مدنی

* در این جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام و سناریوی مسموم سازی و منتسب کردن آن به نظام، متاسفانه برخی هنرمندنماها و افراد غربگرا به دنبال شهرت طلبی و احتمال گرفتن گرین کارت بودند! آنها نشان دادند که چقدر حقیرند!

بیگ زاده

* بیش از 4 دهه است که جمهوری اسلامی از مجرمان، سارقان، قاچاقچیان، جاسوسان و... در ندامتگاه با امکانات نظام پذیرایی می کند و برخی از آنان در این محیط به جای اصلاح شدن، با کسب تجربه های جدید و پس از آزادی حتی از منازل خانواده خود نیز سرقت می نمایند. پیشنهاد می شود این دسته از مجرمان دوران محکومیتشان را در جزایر جنوب با امکانات حداقلی، به کارگیری شوند تا از دسترنج خود تغذیه شوند و نه با هزینه نظام.

رضایی

* در تاریخ سوم اسفند از آزادراه کرج- قزوین عبور و به علت نداشتن شارژ خودپرداز عوارضی از کیوسک آنی رو مبلغ 50 هزار تومان شارژ نمودم ولی تا به حال به حساب پرداخت عوارضی ام واریز نشده است و هزینه ترددها را با پرداخت اینترنتی و یا مراجعه به بانک پرداخت می کنم. طی این مدت پیگیری ها هم نتیجه نداده و آنی رو نیز به علت مشکلات اینترنت و... کیوسک را تعطیل کرده است. از مسئولین امر درخواست راهنمایی دارم.

احمدی- تهران

* با توجه به ادامه مشکل آب شرب در تهران و عدم تکافوی بارندگی ها، از هم وطنان عزیز درخواست می شود در نظافت و شست وشوی روزهای پایانی سال منازل خود، مدیریت مصرف را جدی بگیرند تا بخشی از همشهری ها دچار عسر و حرج نشوند.

جیریایی

* از مدیران شرکت سایپا و ایران خودرو درخواست می شود همان طوری که برای جانبازان عزیز، از رده خارج کردن خودروهای مستعمل و برخی سازمان ها و مادران چندقلو و... سهمیه ای را منظور می نمایند برای قشر معلول نیز سهمیه ای در نظر بگیرند تا خانواده هایشان این همه در عسر و حرج نباشند. ما مجبوریم فرزند دختر 22 ساله معلول خود را همیشه با خودرو جابه جا کنیم و واقعا تردد در شهر بدون وسیله غیرممکن است.

حاجی پور- تهران

* از مسئولین امر درخواست می شود در صدور مجوز تولید و صادرات حلزون برای بسیاری از پرورش دهندگان شاغل در این حوزه همراهی بیشتری داشته باشند.

محمد آقایی

* مطابق مصوبه مجلس پس از حذف ارز 4200 تومانی در شهریور 1400، می بایست اقلام اساسی با قیمت ثابت به دست مصرف کنندگان می رسید. لذا لازم است کالابرگ الکترونیک به شکل سریع و انقلابی و با اعتباری بیش از یارانه نقدی جهت حفاظت از امنیت غذایی مردم به ویژه طبقات محروم که در تمام ادوار گذشته مهم ترین پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند در سراسر کشور اجرایی شود.

عطاری

* چاله و چوله های خیابان های تهران زیاد شده ولازم است شهرداری نسبت به پر کردن این چاله ها و ترمیم خیابان های پایتخت اقدام کند.

صادق نژاد

* در شهرستان چالوس در پارک کنار مصلی که پیکرهای مقدس چند شهید گمنام نیز دفن شده هر روز موسیقی های غیر مجاز پخش می شود. چه کسی از این عمل منکر باید جلوگیری کند؟

یک شهروند چالوس

* انتظار عمومی این است که درخصوص گرانی این روزهای لاستیک خودرو از طرف وزارت صمت اقدام عاجلی صورت گیرد.

حبیبی نژاد