آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۲۳۲۶۵
سیاسی
۸

سربازان گمنام امام زمان (عج) نمی گذارند تهدیدات به آسیب تبدیل شود

وحید سلطانی

در آیه شریفه «الذی اطعمهم من جوع وآمنهم من خوف» سوره قریش، خداوند رحمان و رحیم به واسطه دو نعمت اعطاء روزی و امنیت، بر قبیله قریش منت نهاده و دستور شکرگزاری و ستایش رب خانه کعبه را می دهد.

14 قرن بعد مکتب انسان گرایی «آبراهام مزلو» بر اساس تحقیقات عمیق و وسیع، هرم سلسله مراتب انسانی را ترسیم می کند که بلافاصله پس از نیازهای طبیعی و فیزیولوژیک، امنیت جویی و امنیت خواهی را دومین نیاز اساسی ابناء بشر از هر نژاد و سرزمینی اعلام می کند.

پر واضح است اگر خوف و هراس از تهدیدات علیه جان، مال و شرافت در میان باشد، انسان موفق به انجام سایر امور و دستیابی به اهداف نخواهد بود.

چقدر مجاهدت های خاموش سربازان گمنام وزارت اطلاعات برای حفاظت و پاسداری از آرامش و آسایش هم میهنان و هم نوعان، مقدس و قابل ستایش است تا دیگران نیز در سایه سار این نعمت، خدمات دیگر از قبیل تولید و آموزش و... را برای پایداری خود، خانواده و جامعه شان پیگیری کنند.

همکاران حراست نیز به عنوان بخشی از بدنه سربازان گمنام امام زمان (عج) حافظ و پاسبان افراد، اسناد، اماکن و اموال هستند تا تهدیدات دشمنان و خائنین همیشه بیدار مترصد تبدیل به آسیب ملک و ملت نشود و با مشارکت و مشاوره همگانی، تعالی ملی و سازمانی مستدام باشد.

این نوشتار بهانه ای است تا سلام و درود بفرستیم بر همه جان برکفان گمنام و شهدا و ایثارگران معزز این عرصه درسایه الطاف بیکران الهی و زعامت حضرت ولی عصر(عج) و مقام عظمای ولایت همواره سربلند باشید.