آرشیو یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، شماره ۵۶۹۶
ورزش
۳۱

اخبار داخلی

ساعت بازی با روسیه مشخص شد

دنیای اقتصاد : فدراسیون فوتبال روسیه به صورت رسمی اعلام کرد که تیم ملی این کشور در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ایران خواهد رفت. طبق اعلام این فدراسیون، این دیدار از ساعت 20:30 به وقت تهران و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران قرار است بعد از تقابل با روسیه، در دومین بازی دوستانه خود در پنجره بازی های ملی ماه مارس، 8 فروردین در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف کنیا برود.

توقف استقلال در مسابقه دوستانه

دنیای اقتصاد : استقلال برای پایان فعالیت خود در سال 1401 از نساجی برای برگزاری یک بازی دوستانه در تهران دعوت به عمل آورد که این مسابقه در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید. شاگردان حمید مطهری که ابتدا با 2 گل مهدی قائدی و سجاد شهباززاده در دقایق یک و 55 از میزبان خود عقب افتاده بودند در نهایت توانستند در دقیقه 78 توسط علی داوران و در دقیقه 3+90 توسط آداما نیان گل های تساوی را به ثمر برسانند.

فدراسیون، پیگیرممنوع الخروجی موسوی

ایسنا : مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2024 برگزار شد و 24 تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند. تیم ملی ایران در گروه بسیار سختی قرار گرفته و با برزیل، ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک و قطر هم گروه است. با توجه به اینکه از هر گروه تنها دو تیم سهمیه المپیک کسب می کنند تیم ملی کار سختی برای رسیدن به المپیک پاریس از این راه دارد. مصطفی کارخانه، مدیر تیم های ملی والیبال ایران به گروه ایران در انتخابی المپیک اشاره کرد و گفت: «گروه فوق العاده سختی داریم. به نظرم سخت ترین گروهی است که ایران تا به حال در انتخابی المپیک داشته است.» کارخانه در مورد مشکل ممنوع الخروجی محمد موسوی هم گفت: «فدراسیون تلاش می کند تمام کارها را به خوبی جلو ببرد و مشکل موسوی هم برطرف شود.»