آرشیو یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲، شماره ۶۴۹۸
رسانه
۹
خبر

توجه ویژه «نشان ارادت» به اقوام و چهره های مردمی

پویان هدایتی، تهیه کننده «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی با ساختاری متفاوت برای پخش در محرم و صفر از شبکه دو خبر داد.

وی دراین باره گفت: در پنج فصل قبل، مفهوم عاشورا و ابراز ارادت به اباعبدا...الحسین(ع) عمدتا از طریق افراد معروف روایت می شد و برنامه از ظرفیت سلبریتی های هنری، فرهنگی و ورزشی بهره می برد. در سری جدید برای پرهیز از تکرار و به این دلیل که تقریبا دیگر کسی از چهره ها نمانده که حرفش را در برنامه نزده باشد، تصمیم بر این است تا در خدمت چهره های مردمی باشیم.

هدایتی در توضیح بیشتر درباره محتوای سری تازه نشان ارادت بیان کرد: در فصل جدید نخبگان، پیرغلامان، دختران محجبه قهرمان، کارآفرینان، خیرین و... به همراه مردم عادی محور اصلی برنامه هستند. منظور از مردم عادی کسانی هستند که در طول سال و همچنین محرم و صفر در دستگاه امام حسین(ع) فعالیت دارند، ازجمله موکب داران، هیات های قدیمی و... .

این تهیه کننده افزود: فصل ششم برنامه همچنین توجهی ویژه به آیین ها و مناسک عزاداری اقوام خواهد داشت و بخش زیادی از نشان ارادت به این مهم اختصاص می یابد. از آنجا که خودم اهل بندر کیاشهر استان گیلان هستم، همواره تلاشم در برنامه سازی تلویزیونی توجه به فرهنگ اقوام بوده است و معتقدم باید بیش از پیش قدر این داشته های ارزشمند را دانست.