آرشیو چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، شماره ۶۵۰۵
ورزش
۱۷

خبر

اعتراض استقلال به AFC رفت

باشگاه استقلال شکایت رسمی خود بابت حذف از آسیا را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. باشگاه استقلال درباره این شکایت نوشت: «این باشگاه اعتراض رسمی و شکایت خود را همراه مستندات و مدارک جهت صدور مجوز حرفه ای این باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد. باشگاه استقلال در صورت لزوم، این موضوع را در دادگاه عالی ورزش هم پیگیری خواهد کرد.»

آینده مبهم منصوریان با فولاد

هنوز مشخص نیست علیرضا منصوریان فصل آینده سرمربی فولاد خواهد بود یا خیر. شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد در این رابطه گفت: ادامه همکاری با منصوریان برای فصل آینده توسط هیات مدیره باشگاه در حال بررسی است و تا دو روز آینده این موضوع مشخص می شود. شعبانی تاکید کرد: در جایی که نقطه ضعف مان بوده و بازیکنی نداشتیم، بازیکن جدید جذب خواهیم کرد تا تیم تقویت شود.

پوستج اوغلو، سرمربی تاتنهام شد

آنژه پوستج اوغلو که پیش از این هدایت سلتیک اسکاتلند را برعهده داشت، رسما هدایت تیم تاتنهام را برعهده گرفت. این مربی 57 ساله وقتی با سلتیک در فصلی که گذشت موفق به فتح سه گانه فوتبال اسکاتلند شد، مورد توجه تیم های بسیار زیادی قرار گرفت. تاتنهامی ها با این مربی استرالیایی قراردادی چهار ساله منعقد کرده اند.

معرفی رحمتی برای نساجی

مهدی رحمتی رسما به عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران انتخاب و معرفی شد. سرمربی فصل گذشته آلومینیوم اراک بعد از نظر جمعی اعضای هیات مدیره، به عنوان سرمربی جدید نساجی مازندران، قراردادی دو ساله با این باشگاه امضا کرد. رحمتی فصل گذشته تیم آلومینیوم اراک را به جایگاه هشتمی لیگ برتر رساند و یک فصل قبل از آن با این تیم به فینال جام حذفی صعود کرد.

بنزما - الاتحاد با سالانه 200میلیون یورو رسمی شد

کریم بنزما ستاره فرانسوی سال های اخیر رئال مادرید رسما به تیم الاتحاد عربستان پیوست. خبرگزاری فرانسه از رسمی شدن این قرارداد خبر داده و نوشته که بنزما این قرارداد را امضا کرده است.

بر اساس گزارش رسانه های مختلف قرارداد بنزما با الاتحاد عربستان سه ساله است و تا سال 2025 اعتبار دارد. دارنده توپ طلای 2022 در عربستان سالانه 200 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. همبازی شدن او با رونالدو فعلا در هاله ای از ابهام است زیرا رسانه ها خبر از جدایی فوق ستاره پرتغالی از تیم عربستانی النصر می دهند.

آرش میراسماعیلی برکنار شد

رئیس فدراسیون جودو از سمت خود برکنار شد. اندکی بعد از اعلام برکناری میراسماعیلی، جانشین وی انتخاب شد. بر این اساس و با حکم وزیر ورزش و جوانان، نصرا... پریچهره به عنوان جانشین آرش میراسماعیلی، سرپرست فدراسیون جودو شد. معارفه پریچهره امروز برگزار می شود. آرش میراسماعیلی برای دومین بار متوالی 22 اسفند سال گذشته به عنوان رئیس فدراسیون جودو انتخاب شده بود.