آرشیو شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، شماره ۸۲۰۳
حوادث
۱۷

اخبار

پلیس؛ فرشته نجات پسر جوان از خودکشی

ماموران پلیس فیروزکوه با حضور به موقع موفق به نجات پسر جوان از مرگ خودخواسته شدند.

سرهنگ حسن شاکری رئیس پلیس فیروزکوه گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به گشت انتظامی مبنی بر اقدام به خودکشی برادرش با یک چاقو در پشت بام، بلافاصله ماموران وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور به موقع و مدیریت صحنه و هماهنگی قضایی این فرد را که در پشت بام، قصد خودکشی داشت به آرامش دعوت کردند و او را از این عمل شوم باز داشتند. فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: ماموران در ادامه نیز با کمک عوامل امدادی این فرد را از ساختمان خارج و وی را تحویل عوامل اورژانس اجتماعی دادند تا به اوضاع روحی او رسیدگی کنند.

مرگ تلخ 4 دانشجوی علوم پزشکی بوشهر در شیراز

4 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر اثر سانحه رانندگی در یکی از محورهای استان فارس جان خود را از دست دادند.

سیدمجید حسینی مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تسلیت به خانواده دانشجویان فوت شده در این سانحه رانندگی اظهار کرد: 5 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در محور استان فارس دچار سانحه رانندگی می شوند و متاسفانه 4 نفر از آنها فوت می کنند. وی اضافه کرد: یکی از این دانشجویان با شرایط عمومی خوب در بیمارستان کازرون بستری شد. به گفته مدیر روابط عمومی و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، از 4 دانشجویی که جان خود را در این حادثه از دست داده اند، 2 نفرشان بومی استان بوشهر بودند.

این حادثه رانندگی 1:30 دقیقه بامداد پنجشنبه در مسیر قائمیه نرسیده به تنگ بوالحیات استان فارس رخ داد.

رهایی پسر جوان از چنگال آدم ربایان

پلیس در عملیات ضربتی موفق به رهایی گروگان 25 ساله از چنگ آدم ربایان در زهک شد. سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی تماس با پلیس 110 اعلام شد که پسر 25 ساله ای توسط افراد ناشناس مسلح در مسیر زابل به زهک ربوده شده است. وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو 405 به صورت مسلحانه جوانی 25 ساله را در هنگام عزیمت به خانه در یکی از خیابان های شهر ربوده و از محل متواری شده اند. فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هویت متهمان شناسایی و در یک عملیات دقیق و حساب شده عامل اصلی و 2 نفر از همدستانش را دستگیر شدند که انگیزه این آدم ربایی را اختلاف قبلی عنوان کردند و در پایان فرد ربوده شده آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.