آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲، شماره ۵۸۵۲
ورزش
۳۱

اخبار داخلی

واکنش دبیر به ابطال انتخابات

دنیای اقتصاد: در شرایطی که هفته گذشته خبر رسید دادگاه حکم به ابطال انتخابات فدراسیون کشتی داده، علیرضا دبیر در یک گفت وگوی تلویزیونی به این موضوع واکنش نشان داد. رئیس فدراسیون کشتی که خودش برنده آن انتخابات شده بود، گفت: «دادگاه عمومی به این موضوع ورود پیدا کرده و حکمی داده است. حتما کار را دنبال و اعتراض می کنیم. روحیات من هم طوری است که به آدم های بی ربط باج نمی دهم، اما رای قوه قضائیه را حتما دنبال و از آنها هم تشکر می کنم. آنها می خواستند بازی را شروع و به اتحادیه جهانی بکشانند، اما حواس ما هم جمع است و اجازه این کار را ندادیم. با همان اساس نامه سه انتخابات برگزار و دوستان خودشان و من در دوره قبل با همین اساس نامه انتخاب شدیم. همین دوستان همه با هم حتی یک رای هم نداشتند و هیچ کدام شان در مجمع نبودند. کسی هم که در مجمع نبوده حق اعتراض ندارد. اصلا صبح انتخابات بگذارند و بگویند نباش، دست آنها را می بوسم و می گویم خدا خیرتان دهد.»

زلزله در 20 روز!

دنیای اقتصاد: پرسپولیس عصر پنج شنبه در حالی پیکان را با نتیجه 3بریک شکست داد که هر سه گل سرخ پوشان را شهاب زاهدی زد. شاید حتی سرسخت ترین حامی شهاب زاهدی در پرسپولیس هم تصورش را نمی کرد دنیا برای این بازیکن ظرف 20روز ناگهان زیرورو شود، اما این اتفاق رخ داد. در شرایطی که زاهدی بابت مسائلی مثل نمایش های ضعیفش، درخواست پیراهن رونالدو و شادی گل بازی با دحیل در حالی که توپ به پای او نخورده بود تحت فشار قرار داشت، به شکلی برق آسا همه چیز برای او تغییر یافت. زاهدی که در بازی با گل گهر گل سه امتیازی پرسپولیس را زده بود، در دیدار با پیکان نمایشی فراموش نشدنی داشت و هت تریک کرد. حالا او نه تنها اعتماد هواداران پرسپولیس را جلب کرده، بلکه حتی به شکلی ناگهانی به جمع مدعیان آقای گلی پیوسته است. هم اکنون بهترین گلزن لیگ برتر رضا اسدی 5 گله است و زاهدی با 4 گل او را تعقیب می کند. آیا پرسپولیس پس از شش فصل، بالاخره یک مدعی برای کفش طلا خواهد داشت؟

فرگوسن 28 دستیار داشت!

دنیای اقتصاد: بحث حضور پرشمار دستیاران در کادرفنی تیم ملی، از مدت ها پیش به یکی از انتقادات مهم علیه امیر قلعه نویی تبدیل شده بود. حالا اما یکی از پیشکسوتان استقلال به دفاع از سرمربی تیم ملی پرداخته است. صادق ورمزیار به خبرگزاری تسنیم می گوید: «برخی با این انتقادها دنبال حاشیه هستند! الکس فرگوسن هم در تیم منچستریونایتد 28 دستیار داشت، آیا کسی چیزی به او می گفت؟ برخی مربیان هم هستند که فقط یک دستیار دارند. باید کیفیت کار و تیم را دید تا اینکه به این مسائل حاشیه ای پرداخت.»