آرشیو چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲، شماره ۶۷۱۲
رسانه
۷
خبر

حضور «سرآشپز جک» از برزیل با امید

انیمیشن سینمایی«سرآشپز جک»باگویندگی15نفرازگویندگان گفتار فیلم درواحددوبلاژ اداره کل تامین ورسانه بین الملل سیما دوبله شد.این سینمایی درگونه انیمیشن، ماجراجویی و کمدی، محصول برزیل درسال2023، قرار است ازشبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهروز علی محمدی و صدابرداری آن به عهده فرشید فرجی بوده است.رضا آفتابی، فاطمه اکبری، دانیال الیاسی، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، ابراهیم شفیعی مهیار، پریا شفیعیان،سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، فاطمه صبا، نسرین کوچک خانی، حسین نورعلی، نازنین یاری و بهروز علی محمدی صداپیشه های این فیلم سینمایی هستند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است: یک نوجوان که عاشق یک سرآشپز سلبریتی است با او همراه و متوجه می شود که این دلباختگی چندان هم که فکرش را می کرده جذاب نیست و سلبریتی ها از نزدیک جور دیگری رفتار می کنند، اما در نهایت سلبریتی داستان بااقراربه اشتباهش بانوجوان همراه می شود ودوست صمیمی می شوندوهمین هم باعث می شودکه رقابت رابه سرانجام برسانند. شبکه امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس ازطی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری وسپس دوبله برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.