آرشیو دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳، شماره ۸۴۳۴
ورزشی
۲۰
لژیونر

درخشش قایدی با گرفتن یک پنالتی و یک پاس گل

جادوی باشو ادامه دارد!

مهدی قایدی پس از اینکه در هفت مسابقه پیاپی باشگاهی و ملی فوق العاده کار کرده و پنج گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده بود، شنبه شب هم در تقابل با تیم حتا همین روند را ادامه داد و توانست پایه گذار پیروزی اتحاد کلباء در بازی مهم بین پایین جدولی های لیگ برتر امارات شود تا تیمش را در مسیر بقا قرار بدهد.

این مهاجم ملی پوش کشورمان، پس از اینکه در بازی های فیفا دی برابر ترکمنستان، یک پاس گل داد و یک گل برای تیم ملی به ثمر رساند، در مسابقه اتحاد کلباء در لیگ امارات مقابل عجمان یک پاس گل داد و پس از آن هم در مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری دو گل تماشایی به العین زد که این روند درخشان برابر تیم حتا نیز ادامه یافت.

قایدی که مثل همیشه در ترکیب اولیه تیمش مقابل حتا قرار گرفته بود، در شرایطی که اتحاد کلباء نیاز مبرم به پیروزی داشت، توانست شروع کننده گل های تیمش برای رسیدن به سه امتیاز ارزشمند باشد. او که پیش از دیدار مقابل حتا در 17 مسابقه لیگ برتر امارات، هشت گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده و دو پنالتی گرفته بود، در دقیقه 42 که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، با حرکت سریع و استارت تند و تیز خودش را به محوطه شش قدم نزدیک کرد تا ارسال در عرض و زمینی این بازیکن بعد از برخورد به دست مدافع حریف منجر به پنالتی شود. البته داور وسط ابتدا اعتقاد به پنالتی نداشت اما پس از بازبینی ویدئویی نقطه پنالتی را نشانه رفت تا تیمش با شوت آندرس وومبگار به مرکز دروازه در دقیقه 1+45 به گل دست پیدا کند. اتحاد کلباء در دقیقه 55 هم صاحب یک ضربه کرنر در سمت چپ زمین شد که ارسال دیدنی قایدی به محوطه شش قدم را میشل با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا دوباره با تاثیرگذاری ستاره سابق استقلال، تیمش به گل دوم برسد. یاران باشوی فوتبال ایران، لحظاتی بعد گل سوم را زدند و با وجود دریافت یک گل، در نهایت به پیروزی 3-1 مقابل حتا دست پیدا کردند تا پس از هشت هفته ناکامی در لیگ برتر امارات، دوباره طعم برد را بچشند و با صعود به رتبه یازدهم جدول، یک پله دیگر از منطقه خطر فاصله بگیرند.