آرشیو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۲۳۵۶۳
اخبار کشور
۳

وزیر کشور: زمینه تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب فراهم شده است

خرم آباد -خبرنگار کیهان: وزیر کشور گفت: با تلاش شبانه روزی آیت الله رئیسی ،زمینه تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم فراهم شده است. سردار احمد وحیدی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه با الهام از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم؛باید قدرت اقتصادی را بیش از پیش تقویت کنیم، خاطر نشان کرد: بنابراین برای تحقق اهداف اقتصادی باید با تمام توان و بسیج امکانات تلاش کنیم.

وزیرکشور افزود: دولت آیت الله رئیسی درحالی که دشمنان مشکلات متعددی را پیش رویش ایجاد کرده و به دنبال گسترش آنها بودند و در عین حال کم کاری ها و کم تحرکی هایی در داخل بود، با تغییر ریل امید به حل مسائل از خارج به داخل؛با اتکا به داشته ها که از مهم ترین جهات حرکت گفتمان حاکم بر تلاش ماست و حرکت در مسیر خودش دچار شتاب خواهد شد و حل مسائل چندان دشوار نخواهد بود،گام های مهم برداشته است.

وزیر کشور گفت:تلاش در این مسیر به جایی رسیده که بسترسازی های خوبی صورت گرفته و زمینه جهش فراهم شده است.

سردار وحیدی گفت: از ویژگی های گفتمان حاکم بر دولت آیت الله رئیسی؛ تلاش شبانه روزی بی وقفه شخص رئیس جمهور و سایر اعضای هیئت دولت است که استمرار آن ما را به هدف می رساند.

وزیر کشور افزود: این گفتمان باید همه امکانات و توانمندی ها را بسیج کند تا جهش تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب جلوه گر شود.

وزیر کشور با اشاره به عملیات تاریخی و افتخار آفرین وعده صادق در مقابله با جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی؛ گفت: این عملیات بی نظیر؛ برای ملت ما و همه کسانی که با ظلم و ستم مخالفند، افتخاری بزرگ آفرید و از قله های انسانیت بود.

سردار وحیدی تصریح کرد:همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند عملیات تحسین برانگیز وعده صادق مظهر اراده و قدرت ملت بزرگ ایران در تقابل با همه کسانی بود که در جبهه ظلم قرار دارند.

وزیر کشور افزود: «وعده صادق» همه کسانی را که ناظر این عملیات بودند حیرت زده کرد و امروز همه جا در همه دنیا در مقابل افتخارآفرینان ملت ایران سر تعظیم فرود می آورند که در بیاناتشان و رفتارشان منعکس است.

سردار وحیدی با بیان اینکه غیورمردان ما و جبهه مقاومت محکم ،دقیق و رو به جلو گام بر می دارند که افتخار بزرگ ثمرات آن را همگان مشاهده کردند، تصریح کرد: جبهه مقاومت یک جبهه به هم پیوسته است که با نقش آفرینی ایران در تعیین نقشه راه منطقه، نقشه راه پیروزی فلسطین و در عین حال افول رژیم صهیونیستی و تحقق اراده های بزرگ ملت های آزاده را دنبال می کند..

وزیر کشور تصریح کرد:امروز کشور بر بال های قدرت فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و اقتصادی حرکت می کند و باید بال قدرت اقتصادی را تقویت کنیم و نام گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به همین جهت است.

سردار وحیدی افزود: در این رهگذر؛ کشور ما و ملت ما با ماموریت های چندگانه نه فقط در عرصه بین المللی سیاست های ظالمان را باطل کرد و زیر سوال می برد، بلکه در سطح منطقه موجب تحول شده است.

وزیر کشور با اشاره به ضرورت تحقق فرمان نوروزی رهبر معظم انقلاب گفت: باید در کنار بخش های خصوصی و تعاون؛ مشارکت مردم را به عنوان ظرفیتی جدید تعریف کنیم و برای چگونگی مشارکت مردم؛ مفهوم سوم برای انجام کار جدید تعریف کنیم و برای انجام کارها برنامه ریزی نماییم.

وزیر کشور با اشاره به بیان مشکلات مردم لرستان توسط نماینده ولی فقیه در لرستان و فرمانده سپاه استان در این جلسه؛گفت:برنامه های دولت با خواسته های مردم کاملا مطابقت دارد و تلاش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله راه آهن ،سدها و غیره در جریان است.

وزیر کشور گفت: دکتر شفقت استاندار جدید لرستان مدیری برجسته و توانمند است که در سمت استاندار سه استان، ریاست دانشگاه، معاونت وزیر و خدمت در حوزه های مختلف مدیریتی ،خدمات برجسته در کارنامه اش دارد.

وزیر کشور با قدردانی از دکتر فرهاد زیویار استاندار سابق لرستان ،دکتر ابوطالب شفقت را به عنوان استاندار جدید لرستان معرفی کرد.