آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۶۷۵۴
حوادث
۱۹
خبر روز

برق گرفتگی راز مرد 2زنه را فاش کرد

مرد میانسال وقتی برای تعمیر کولر به پشت بام خانه رفته بود براثر برق گرفتگی فوت شد. پس از مرگ این مرد، راز ازدواج دومش فاش شد.

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت12روز دهم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری سیدخندان درتماس تلفنی با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان برق گرفتگی مردی میانسال درپشت بام خانه ای درحوالی سیدخندان قراردا د. بررسی ها نشان داد جسد متعلق به مردی میانسال است که در پشت بام و نزدیک کولر افتاده است. ماموران از زن صاحبخانه تحقیق کردند که در اظهاراتش گفت: سال 96 با همسرم آشنا شدم و در ادامه مرا به عقد موقت خود درآورد. این خانه را هم خودم اجاره کرده بودم و او به اینجا رفت وآمد داشت. امروز رفت کولر را در پشت بام تعمیر کند که در اثر برق گرفتگی فوت شد.

در ادامه تحقیقات پلیسی معلوم شد که مرگ او براثر همان برق گرفتگی با کولر بوده است. باهماهنگی قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه تحقیقات مشخص شد این مرد همسر دیگری هم دارد که همراه فرزندانش به کلانتری آمد و در آنجا متوجه ازدواج دوم شوهرش شد.

محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام جم گفت: قرار شد بعد از هماهنگی های لازم میان خانواده ها جسد تحویل شان شود.