آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۶۷۵۴
حوادث
۱۹
عدلیه

3پرونده جنایی در 24ساعت پایتخت

مرگ مرد معتاد در خانه، جسدسوخته مرد گمشده درزمین خاکی و کشته شدن سارق گوشی قاپ با تیراندازی پلیس سه حادثه پایتخت در24ساعت گذشته بود.

به گزارش خبرنگار جام جم، ساعت 12 ظهر نهم اردیبهشت امسال، یکی از ماموران کلانتری سلیمانیه مرگ مشکوک پسری 22 ساله در خانه ای در محله پیروزی را به بازپرس جنایی تهران اطلاع داد. در تحقیقات مشخص شد او معتاد بوده و وقتی متوجه شده خانواده قصد انتقال او را به کمپ دارند، با کاتر به شانه و گلویش ضربه زده و خودکشی کرده است.

90 دقیقه بعد، خبر کشف جسد سوخته مردی 33 ساله در زمین خاکی نزدیک یکی از بلوارهای محله خلیج به بازپرس گزارش داده شد. سوئیچ خودرویی در جیب این مرد بود و در چند قدمی او بطری بنزین آب شده و فندکی قرار داشت. ماموران در حال تحقیقات محلی بودند که خانواده ای به آنها نزدیک شده و گفتند پدر خانواده گمشده و پرایدش را در این نزدیکی یافته اند. آنها با دیدن جسد سوخته او را شناسایی کردند. همچنین همسر این مرد در اظهاراتش گفت: شوهرم مشکل کاری، مالی و روحی نداشت. در تراشکاری کار می کرد. شنبه سوار پرایدش شد و رفت، شب جسد سوخته اش پیدا شد.هفت ساعت بعد از این ماجرا، بازپرس جنایی باخبر شد ماموران کلانتری نارمک در تعقیب سارقان گوشی قاپ تیراندازی کرده اند که پس از زخمی شدن، یکی از سارقان جان باخت و دیگری مجروح و بازداشت شد.

یکی ازماموران گفت: مدتی بود به دنبال دزدان گوشی قاپ بودیم تا این که امشب دو موتورسوار با مشخصات آنها دیدیم. به آنها مشکوک شدیم و دستور توقف دادیم که فرار کردند. چهار تیر هوایی شلیک کرده و بعد چند تیر به موتورشان شلیک کردیم که باعث مرگ یکی از آنها شد.

سالار صنعتگر، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام جم گفت: تحقیقات درباره مرگ مشکوک دو مرد جوان ادامه دارد. سارق بازداشت شده هم تاکنون به هشت دزدی گوشی اعتراف کرده و تحقیقات از او ادامه دارد.