آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۶۷۵۴
ورزش
۴
داوری

دو سوت حساس در دست برادران حیدری

فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر را اعلام کرد و قضاوت دو بازی حساس و سرنوشت ساز این هفته را به برادران حیدری سپرد.

طبق اعلام سازمان لیگ دیدار دو تیم تراکتور و استقلال را که ساعت 17روز چهارشنبه برگزار می شود، پیام حیدری سوت خواهد زد و 650 کیلومتر آنطرف تر هم، دیدار دو تیم پرسپولیس وسپاهان، راس ساعت19و30 دقیقه با سوت بیژن حیدری آغاز خواهد شد. جالب آنکه این تصمیم بلافاصله با واکنش کانال های هواداری هر دو باشگاه مواجه شد. کانال هواداری استقلال در یک موضع گیری عجیب نوشت: «فدراسیون تصمیم خودش رابرای مهندسی لیگ گرفته وبا انتخاب برادران حیدری برای بازی های مهم این هفته، قصد دارد کار را همین هفته یکسره کند!»

درمقابل کانال هواداری باشگاه پرسپولیس نیز با انتشار دو عکس از دو تقابل قبلی این تیم با سپاهان که با قضاوت بیژن حیدری انجام شد،به عدم اخراج محمد دانشگر و نگرفتن خطای هند پنالتی اشاره کرد و نوشت: «بیژن حیدری درحالی قاضی دیدار حساس پرسپولیس با سپاهان شده که این داور در دیدارهای دو تا تیم اشتباهات فاحشی به ضرر ما داشته است!»

قطعا این حواشی به دیدارهای حساس این هفته خلاصه نخواهدشدوداوران تاهفته پایانی، به غلط در مظان اتهام تیم هاقرارخواهند داشت.