آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۶۷۵۴
ایران
۱۴

شهروند خبرنگار

تسریع در نهضت ملی مسکن نصیرشهر

متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن نصیرشهر رباط کریم از کند پیش رفتن پروژه خبر داده اند. اداره راه و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن فرصت داد تا 31اردیبهشت امسال آورده خود را به 180میلیون تومان افزایش دهند.

شهروندخبرنگاری از طرح نهضت ملی مسکن نصیرشهر، پرداخت 180میلیون تومان را برای متقاضیان مشکل اعلام کرده و با ارسال چند عکس گفته این طرح پیشرفت چندانی نداشته و متقاضیان که بیشتر مستاجرند چشم انتظار تحویل واحدهای مسکونی هستند. طرح نهضت ملی مسکن نصیرشهر در جنوب غرب تهران در محدوده اسلام شهر و رباط کریم واقع شده است.

​​​​​​​در بخشی ازاین پیام آمده:«ما درنهضت ملی مسکن نصیر شهر رباط کریم 320 واحدی ثبت نام کرده ایم. هر چهار ماه 40میلیون درخواست واریز می کنند و الان، خواستن پرداختی به 180میلیون برسه. ما مستاجریم؛ پروژه هم فقط گود برداری شده. لطفا پیگیری کنید.»

ترمیم معابر منطقه 4 یزد دغدغه شهروندان

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصویری از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان بوستان میدان جهاد سازندگی شهر یزد درخواست رسیدگی مسئولان شهری را به این موضوع دارد. تا قبل از سیل سهمگین چند ماه اخیر که خسارت سنگینی برجا گذاشت، آسفالت خیابان های یزد تا حدی قابل تحمل بود اما بعد از سیل ویرانگر، بخش قابل توجهی از آسفالت اغلب خیابان ها و کوچه ها تخریب شد. این روز ها تردد در خیابان بوستان واقع در میدان جهاد سازندگی یزد به دلیل فرسودگی آسفالت و چاله چوله های متعددی که پس از سیل در خیابان ها ایجاد شده، برای شهروندان و خودرو ها سخت شده است. شهروندخبرنگاری نوشته: «اهالی و ساکنان میدان جهاد سازندگی بلوار بوستان فرعی 6 درخواست مرمت کوچه به واسطه سیل های سنوات گذشته و اخیر داشتند. درخواست تنظیم کردند و به شهرداری منطقه 4 یزد ارسال شد. شش ماه گذشته، کسی جوابگوی مردم نیست. شما به داد مردم برسید.»