آرشیو پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، شماره ۵۷۵۳
صفحه اول
۱

از پیام های خوانندگان

با جمع آوری مزرعه های بیت کوین و ماینرهای خانگی غیرمجاز کمک چشمگیری به کمبود و قطعی برق خواهد شد.

5769...0915

نامه ارسالی:

مدیر مسوول محترم روزنامه اعتماد

آمار متهمان و محکومین مالی کیفری در جرایم مختلف مددجویان مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ تاسف بار و فزاینده است. مددجویان به علت ازدحام بالای جمعیت در کف اتاق ها، نمازخانه ها و ر اهروها با مشقت فراوان زندگی را تحمل می کنند.

از آنجایی که اکثریت این عزیزان با میانگین سنی 24 الی 90 سال و سوابق حبس 20 سال بیشتر پشت میله زندان محبوسند و حتی یک بار دیوار بیرون زندان را ندیده اند. تداوم حبس متهمان و محکومین هیچگونه سودی و نفعی برای شکات و جامعه نداشته به جز فرسایش عمر، به وجود آوردن آسیب های تلخ اجتماعی همانند متارکه همسر و فرزندان مددجویان به صورتی که اکثریت زندگی خانوادگی زندانیان درمرز استیصال و فروپاشی قرار گرفته و صداهای ما مددجویان در جایی شنیده نمی شود یا برخی از مددجویان در مجازات همزمان محکومیت حبس، محکومیت جزای نقدی، محکومیت ردمال دارند و در پرداخت آن عاجز مانده اند.

متاسفانه شکات با اقدام به ارایه دادخواست،خواستار مطالبه تاخیر تا دیه می نمایند.فرد زندانی چطور می تواند تاخیر و تا دیه را بپردازند به طوری که در پرداخت اصل دین و بدهی خود درمانده و در زندان است. درخواست مارا نسبت به حضور نمایندگان تام الاختیار و ویژه ریاست محترم قوه قضاییه، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در زندان به صورت سرزده چاپ کنید تا آنان درددل های ما زندانیان را بشنوند و اقدام عاجل مبذول فرمایند.

با تشکر؛ مددجویان و متهمان و محکومین مالی مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ