آموزش از راه دور در شرایط اضطراری در دبیرستان های روستایی در دوران همه گیری: بررسی شیوه های تدریس و ارزشیابی توسط معلمان زبان انگلیسی

پیام:
نوع مقاله:
مقاله پژوهشی/اصیل (بدون رتبه معتبر)
چکیده:

پس از شیوع کووید-19، موسسات آموزشی در سراسر جهان از جمله ایران از روش حضوری به روش آنلاین برای تداوم آموزش گذر کردند. انطباق با این انتقال ناگهانی برای معلمان، به ویژه آنهایی که در مدارس دوردست و کم منابع کار می کردند، چالش برانگیز بود. برای درک عمیق تر آموزش از راه دور اضطراری (ERT) در مدارس متوسطه روستایی، در این مطالعه کیفی، محققان ابزارهای فن آوری، بسترهای آموزشی و استراتژی های ارزیابی به کار گرفته شده توسط 12 معلم انگلیسی ایرانی در طول همه گیری را بررسی کردند. تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از طریق مصاحبه های نیمه ساختاریافته و مشاهدات الکترونیکی، نشان داد که شرکت کنندگان عمدتا، اما نه منحصرا، از برنامه SHAD به عنوان پلتفرم آنلاین خود استفاده می کنند و از ابزارهای فن آوری مختلف برای ایجاد محتوای آموزشی مانند ضبط صفحه، ویرایشگرهای ویدیویی و پاورپوینت استفاده می کردند. معلمان همچنین روش های مختلفی را برای ارائه تدریس اتخاذ کردند، از جمله روش برگردان، پخش زنده، مواد آموزشی از پیش ضبط شده، ارسال صدا و تصاویر. آنها از فرم های گوگل، فرم های دیجی و تماس های ویدیویی برای ارزیابی دانش آموزان استفاده کردند. با این وجود، آنها عمدتا از این ابزارها برای طراحی انواع امتحانات سنتی استفاده کردند. مفاهیم و محدودیت های مطالعه مورد بحث قرار می گیرد.

زبان:
انگلیسی
صفحات:
61 تا 83
لینک کوتاه:
magiran.com/p2713708 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!