تحلیل اختصاصی بازار جهاین فلزات

چکیده:
طلاقیمت نفت خام به دنبال انتشار اخبار خوشبینانه از بهبود شرایط اقتصادی در آمریکا، کاهش ارزشدلار، کاهش سطح ذخیرهسازی های نفت خام و افزایش ارزش شاخصهای بورس در بازارهای جهانی، از 6/69 دلار در هر بشکه در ابتدای ماه به حدود 9/76 دلار در هر بشکه در تاریخ 30 اکتبر رسید.
فولادبهای بیلت مدیترانه در ماه اکتبر روندی نزولی داشت و از سطح بالاتر از 380 دلار در روز اول ماه، به 350 دلار در روز پایانی رسید. قیمت این محصول در نیمه دوم این ماه در محدوده 340 تا 350 دلار در نوسان بود. بیلت خاور دور نیز هرچند در روزهای آغازین ماه اکتبر در سطح 500 دلار ثابت شده بود، بیشتر روزهای ماه را در سطح 490 دلار سپری کرد و روزهای پایانی دوباره در سطح 500 دلار ثابت شد.
آلومینیومطی ماه اکتبر، قیمت آلومینیوم، روندی افزایشی داشت و در روز پنجم با 1760 و بیست و هفتم با 1990 دلار بر تن، به ترتیب کمترین و بیشترین مقدار را تجربه کرد. حجم ذخایر آلومینیوم در بورس فلزات لندن با اندکی کاهش به به چهار میلیون و 555 هزار تن در انتهای ماه رسید. با اینهمه، این مقدار کاهش ذخایر، ناچیز ارزیابی می شود.
سرب و رویقیمت روی و سرب طی ماه اکتبر، در روندی مشابه با آلومینیوم، سیری صعودی داشت. فلز روی که قیمت بالاتر از 2300 دلار را تجربه کرد، در نهایت ماه اکتبر را در سطح 2200 دلار بدرود گفت. به طور مشابه، سرب نیز ماه را با قیمت 2200 آغاز و با بهای بیش از 2300 دلار به پایان برد.
زبان:
فارسی
در صفحه:
16
لینک کوتاه:
magiran.com/p699302 
دانلود و مطالعه متن این مقاله با یکی از روشهای زیر امکان پذیر است:
اشتراک شخصی
با عضویت و پرداخت آنلاین حق اشتراک یک‌ساله به مبلغ 1,390,000ريال می‌توانید 70 عنوان مطلب دانلود کنید!
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی نامحدود همه کاربران به متن مطالب تهیه نمایند!
توجه!
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.
In order to view content subscription is required

Personal subscription
Subscribe magiran.com for 70 € euros via PayPal and download 70 articles during a year.
Organization subscription
Please contact us to subscribe your university or library for unlimited access!