آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۹
گفتنی
۶

استاندار گلستان: دستگاه های اجرایی نباید نسبت به نامه های مردمی بی تفاوت باشند

استاندار گلستان گفت: مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان نسبت به نامه های مردم به رییس جمهوری بی تفاوت نباشند و باید به شکل جدی برای حل مشکلات مردم بکوشند.

علی محمد شاعری در نشست تبیین راهکارهای مناسب برای پاسخگویی عملیاتی به نامه های مردمی به رییس جمهوری در استان گلستان افزود: تاکنون از مجموع 150 هزار نامه رسیده، 134 هزار نامه بررسی شده است و بقیه 14 هزار نامه در حال بررسی است. به گفته وی، نامه ها بعد از جمع آوری، تفکیک و بازگشایی و در رایانه ثبت شده است. دکتر شاعری اضافه کرد: این نامه ها پس از جلسات توجیهی با مدیران دستگاه ها به نماینده ادارات و ارگان ها تحویل داده می شود و از آنها نیز خواسته شده که به صاحبان نامه ها جواب دهند.

وی پاسخگو بودن را از مهمترین خصلت های مدیریتی برشمرد و تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رییس جمهور و مسوولیت مدیران در قبال مردم هیچ نامه یی نباید بی پاسخ بماند.در ادامه مسوول ستاد بررسی نامه های رییس جمهوری در استان گلستان گفت: تاکنون 121 هزار و 713 فقره نامه به ثبت رسیده و 12 هزار مابقی تا فردا به ثبت می رسد.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت افزود: روند بررسی و تفکیک نامه ها با دقت کامل و کارشناسی بالا انجام شده است. وی از صاحبان نامه ها درخواست کرد از حضور در محل بررسی نامه ها بپرهیزند تا خللی در بررسی نامه ها ایجاد نشود. به گفته وی؛ تمام تلاش کمیته بررسی نامه ها آن است که در اسرع وقت به این نامه ها پاسخ داده شود.