آرشیو شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۱۰۹۹
ورزش
۱۴

طالقانی: آنها فقط برای صندلی دست و پا می زنند!

کسانی که اینقدر برای برکناری من تلاش می کنند و دغدغه رفتن من را از فدراسیون دارند، بزرگترین آرزوی زندگی شان رسیدن به صندلی ریاست، سرمربیگری و یا مدیریت تیم های کشتی ایران است.

محمدرضا طالقانی، رییس فدراسیون کشتی با اشاره به خبر کناره گیری اش از ریاست این فدراسیون می گوید: خبر برکناری من تا این لحظه صحت ندارد؛ چراکه هیچ دستور مکتوبی از سوی سازمان تربیت بدنی به من ابلاغ نشده است. برای رفتن از فدراسیون آماده ام و مطمئن باشید با وجدان آسوده این کار را انجام می دهم.

حتی اگر هیچ کس هم نداند، من و خدای خودم به این مساله آگاهیم که این فدراسیون جز انبوهی از مشکلات و بی مرامی ها چیزی به من هدیه نداد.

رییس فعلی فدراسیون کشتی، همچنین با اشاره به بدهی های این فدراسیون در سال گذشته توضیح داد: خرج کردن برای پیشبرد اهداف کشتی را نه تنها اشتباه نمی دانم؛ بلکه در صورت ابقا دراین پست، همچنان ادامه می دهم. البته شاید این کارها برای کشتی از نظر مسوولان محترم سازمان ورزش ولخرجی باشد که به نظر من منطقی نیست.

مسوولان سازمان ورزش بهتر از هر کسی می دانند که این مقدار پول با چه هدفی و به چه دلیل خر ج شده است.

ریز کلیه مبالغ استفاده شده در فدراسیون هم در اختیار آنها است و نمی توان برای هیچ کدام از آنها لفظ غیر ضروری را به کاربرد.

برخی افراد که هدفی جز تخریب کادر فعلی فدراسیون و نابودی کشتی ندارند، با دامن زدن به این مسائل و کشاندن آن به مطبوعات، برنامه حساب شده یی را علیه کشتی آغاز کردند.

شاید لازم باشد به آنها یادآوری کنم که تاریخ نشان داده است که با این گونه برخوردهای قهری، برخورد می شود. یقین دارم که در آینده به تلاش ها ومشکلاتی که کادر فعلی با آن روبرو بود، پی خواهند برد.

وی در پایان توضیح داد: درحال حاضر هیچ دغدغه یی برای رفتن از فدراسیون ندارم. کما اینکه شاهد هستید، رقابت های کشتی قهرمانی کشور با حضور کلیه اعضای کادر فدراسیون و با قدرت درحال پیگیری است.

اطمینان داشته باشید که هیچ کس دراین فدراسیون نگران این شایعات نیست.