آرشیو چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۵، شماره ۹۵۹
خبر
۷

کنفرانس ملی «نفت، گاز و انرژی در افق 1404» از سی ام اردیبهشت به مدت سه روز برگزار می شود

دنیای اقتصاد- کنفرانس ملی «نفت، گاز و انرژی در افق 1404» از 30 اردیبهشت ماه به مدت سه روز و به همت جهاددانشگاهی واحد صنعتی شریف برگزار می شود.

سیدمحمد طباطبایی، رییس جهاددانشگاهی واحد صنعتی شریف با اعلام این خبر گفت: این کنفرانس هر روز با ارائه یک نشست تخصصی از ساعت 8 و سی دقیقه تا ساعت 17 در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و مجموعا 30 مقاله در آن ارائه می شود. وی با اشاره به برنامه های هر یک از نشست های تخصصی افزود: هر نشست با سخنرانی مدیران ارشد نظام و نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام شروع شده و با ارائه مقالات برگزیده مربوط به آن نشست ادامه می یابد و در پایان هر نشست نیز میزگردی با حضور نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی، استادان و اندیشمندان دانشگاهی و مدیران و کارشناسانی از دستگاه های اجرایی کشور برگزار می شود.

رییس جهاد دانشگاهی صنعتی شریف با اشاره به کیفیت بالای مقالات رسیده به دبیرخانه کنفرانس گفت: نشست «نفت و گاز در افق 1404» در روز سوم کنفرانس، برگزار خواهد شد. وی به حضور رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کنفرانس اشاره و افزود: علاوه بر ایشان «کمال دانشیار»، رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، «کسایی زاده»، معاون وزیر نفت، «چیت چیان»، قائم مقام وزیر نیرو و «بختیار»، معاون انرژی وزارت نیرو در این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

طباطبایی هدف اصلی این کنفرانس را نقد و بررسی سند چشم انداز بیست ساله نظام، جلب آرا و نظریات اندیشمندان و نخبگان حوزه انرژی در این زمینه دانست و در مورد اهداف این کنفرانس گفت: بررسی افق ها و جهت گیری های سند چشم انداز در حوزه های مختلف انرژی، ارائه و بررسی برنامه ها و تدابیر دستگاه های مسوول در جهت تحقق اهداف چشم انداز در بخش انرژی و بررسی راهکارهای دستیابی به اهداف سند چشم انداز در بخش انرژی کشور از جمله اهداف این کنفرانس است.