آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۶
فرهنگ و هنر
۱۶

فهرست فیلم های آخر هفته تلویزیون اعلام شد

فیلم های عدالت برای همه از شبکه اول، باران ساز از شبکه دو، سپیده دم از شبکه سه، ابله از شبکه چهار و خانواده از شبکه تهران آخر هفته جاری روی آنتن می روند.

فیلم تلویزیونی عدالت برای همه، روز پنجشنبه 29 تیرماه از شبکه یک سیما پخش می شود. کلر الکساندراکیس و اود بلنچارد فیلمنامه این اثر را نوشته اند که ژانر آن کمدی و درام و زمان اصلی اش 100 دقیقه است. در عدالت برای همه نیل تاورنیه، چاد چنوگا و... بازی کرده اند.

عدالت برای همه درباره ژولین وکیل جوانی است که زن و دختر خود را در یک حادثه رانندگی از دست داده است.

فیلم سینمایی باران ساز از آثار فرانسیس فورد کاپولا روز جمعه 30 تیرماه از شبکه دو سیما روی آنتن می رود. کاپولا در سال 1997 باران ساز را بر اساس رمانی از جان گریشام جلوی دوربین برد.

زمان این فیلم 135 دقیقه و محصول امریکا است و روایت زندگی فردی به نام رودی بیلریک، وکیل جوان اما بیکار است. در عین حال یک زوج سالخورده تمام امید خود را به این وکیل جوان بسته اند.

فیلم سینمایی سپیده دم روز پنجشنبه 29 تیرماه از شبکه سه سیما روی آنتن می رود. الکساندر آرکادی این فیلم را در سال 2002 کارگردانی کرد و داستان آن درباره دو نفر است که مامور می شوند در جریان برگزاری انتخابات یکی از نامزدها را بکشند، اما هنگام ترور رودست می خورند و همه در پی دستگیری آنها برمی آیند. این فیلم محصول فرانسه است.

فیلم سینمایی ابله ساخته سال 1951 آکیرا کوروساوا روز جمعه 30 تیرماه از برنامه سینما چهار پخش می شود. این فیلم ژاپنی بر اساس داستانی از فئودور داستایوفسکی به طریقه سیاه و سفید پخش می شود و ماجرای جوانی به نام کمدا را روایت می کند که از اوکیناوا به هوکایدو می ورد و در آنجا بزرگترین تراژدی زندگی اش رقم می خورد.

فیلم سینمایی خانواده محصول کشور هندوستان روز جمعه 30 تیرماه از شبکه تهران پخش می شود. در این فیلم بازیگرانی چون آمیتاب باچان و اکشار کمار بازی می کنند. پرند سای رهبر باند تبهکاری بخاطر حمایت های زیاد از پسرش از او فردی بی مسوولیت و بی و بند بار تربیت می کند.