آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۶
فرهنگ و هنر
۱۶

آن لاین

تئاتر در رادیو

نادر برهانی مرند در برنامه «گفت وگوی روز» رادیو که به صورت زنده، جمعه 30 تیرماه ساعت 18 و 5 دقیقه از شبکه گفت وگو پخش خواهد شد با حضور دکتر قطب الدین صادقی، فرشید ابراهیمیان، مسعود فروتن، محمد ابراهیمیان و ایوب آقاخانی به صورت مبسوط روند تولید و دلایل کم توجهی تماشاگران تلویزیونی به نمایش های تلویزیونی را کنکاش و نقد می کنند.

این برنامه در مدت زمان 75 دقیقه با سردبیری و اجرای نادر برهانی مرند برروی موج قب، ردیف 9\103مگاه هرتز از شبکه گفت وگو پخش می شود.

با نمایش فیلم های «کوروساوا» و «میلوش فورمن»

سالن کوچک حوزه هنری پایان تیرماه دوباره به راه می افتد

سالن کوچک حوزه هنری از روز شنبه، 31 تیرماه جاری، با نمایش فیلم های «درسو اوزالا» ساخته «آکیرا کورو ساوا» و «آمادئوس» ساخته «میلوش فورمن» بازگشایی می شود.

برنامه نمایش فیلم هفته آینده این سالن به نمایش فیلم های: درسو اوزالا)آکیرا کوروساوا(، آمادئوس)میلوش فورمن (، کمال الملک)علی حاتمی (و گالدی)ریچارد آتن بارو(اختصاص خواهد داشت.

فیلم های این دوره به نمایش آثاری از زندگی مشاهیر جهان اختصاص دارد که می توان این فیلم ها را به نوعی فیلم های بیوگرافیک تلقی کرد.

در این سالن، هر روز دو فیلم، در سئانس های 16 و 18 به نمایش در می آید. علاقه مندان جهت دیدن فیلم های این سالن می توانند به حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه مراجعه کنند.

اجرای نمایش عروسکی

دیوها و آدم ها در فرهنگسرای نیاوران

نمایش موزیکال عروسکی قصه دیوها و آدم ها ویژه کودکان و نوجوان در مردادماه ساعت 19 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می رود.

قصه دیوها و آدم ها به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی درباره یک دیو مهربان است که انسان ها را خیلی دوست دارد و آنها را شکار نمی کند. او با دیوهای دیگر اختلاف نظر پیدا می کند و دیوها او را به دنیای انسانها تبعید می کنند.نمایش قصه دیوها و آدم ها فقط شنبه ها اجرا نمی شود.

رضا میرکریمی، علی معلم، کامران ملکی

رییس، نایب رییس و دبیر

هیات مدیره خانه سینما شدند

هیات مدیره خانه سینما در اولین نشست خود رییس، سخنگو و دبیر هیات مدیره را انتخاب کرد.

براساس این انتخاب، به اتفاق آرا رضا میر کریمی به عنوان رییس، علی معلم به عنوان نایب رییس و سخنگو و کامران ملکی به عنوان دبیر هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند.