آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۶
ورزش
۱۴

99 درصد وقت سرمربی جدید برای تیم ملی

هیچ مشکلی با سیموئز نداریم و او طبق روال کارش را ادامه می دهد. داریوش مصطفوی ضمن اعلام این مطلب گفت: من نمی دانم این شایعات از کجا می آید؟ من و سیموئز در جلسه یی که به دعوت کمیته المپیک صورت گرفته بود شرکت کردیم، در آن جلسه مشخص شد سیموئز احساس می کند با آمدن قلعه نویی خللی در کارش ایجاد می شود که من به او گفتم چنین نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: سیموئز معتقد است یک نفر باید سیاست کلی تیم های فوتبال یک کشور را از رده نونهالان تا بزرگسالان تعیین کند، من می گویم او درست می گوید این روال تمام جهان است اما شرایط ما شرایط اضطرار است.

به هر حال با سیموئز صحبت کردیم و نگرانی هایش برطرف شد و در آینده یی نزدیک هر دو کنار هم کار می کنند.

مصطفوی در بخش دیگری از صحبتهای خود درباره تیم ملی و وضعیت قلعه نویی گفت: قلعه نویی 99 درصد وقت خود را برای تیم ملی می گذارد، با قریب صحبت کردیم و قرار شده است قلعه نویی در خدمت تیم ملی باشد و دستیارانش تیم استقلال را آماده کنند، او هم روزی یکی دو ساعت به دوستانش سربزند. خیال قلعه نویی، مسوولان و هواداران هم راحت باشد که او سرمربی تیم ملی است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان تاکید کرد: ما با استقلالی ها تعامل داریم، به هرحال آنها هم باید در جام باشگاه ها شرکت کنند، پس باید به استقلال هم کمک کنیم.