آرشیو پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۶۶
ورزش
۱۴

ابراهیم زاده، ابراهیمی و کماسی در کادر فنی تیم ملی

ترکیب کادر فنی تیم ملی فوتبال در حال تکمیل شدن است. پس از آنکه امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی شد، بلافاصله برنامه های خود را برای انتخاب دستیارانش در تیم ملی آغاز کرد و پس از صدور حکمش اعلام کرد که تا سه روز دیگر نام مربیان جدید تیم ملی مشخص می شود.

پس از گذشت سه روز، قلعه نویی به جمع بندی نهایی رسیده و دستیاران خود را برای حضور در کادر فنی تیم ملی انتخاب کرده است.

قلعه نویی ابتدا با حمید علیدوستی مذاکره کرد اما، به دلیل اینکه او بتازگی با تیم سرخپوشان دلوار افزار قرارداد منعقد کرده بود، این گزینه منتفی شد. او سپس مذاکرات خود را با منصور ابراهیم زاده کمک بوناچیچ آغاز کرد و این صحبت ها نتیجه مثبتی در بر داشت اما، به دلیل قرارداد او با فولاد مبارکه سپاهان، موافقت ساکت و بوناچیچ لازم بود و مربی کروات سپاهان نیز با این مساله موافقت کرد و ابراهیم زاده از مربیان شهرستانی لیگ، دستیار نخست امیر قلعه نویی در تیم ملی خواهد بود.

ناصر ابراهیمی نیز دستیار دوم خواهد بود و پرویز کماسی با سابقه یی طولانی در بدنسازی تیم های ورزشی، مربی بدنساز تیم ملی لقب گرفته است. بررسی های قلعه نویی برای انتخاب مربی دروازه بان ها ادامه دارد. او با کریم بوستانی صحبت کرده است اما، هنوز قطعی نشده است. همچنین او قصد دارد از دکتر تغذیه و روانشناس در تیم ملی استفاده کند. قلعه نویی شنبه هفته آینده لیست بیست و سه نفره تیم ملی را اعلام خواهد کرد و اردوی تیم ملی از اوایل هفته بعد آغاز خواهد شد.