آرشیو پنجشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۸۵، شماره ۱۰۲۷
کامپیوتر
۱۵

دکه

Itna

AOL از مشترکان آمریکایی عذرخواهی کرد

شرکت آمریکایی AOL پس از انتشار نتایج جست وجوهای بیش از 650هزار مشترک آمریکایی خود بر روی اینترنت عذرخواهی کرد. این شرکت ادعا می کند که اطلاعات مذکور را تنها به خاطر بررسی های بیشتر در اختیار کارشناسان قرار داده و هیچ گونه قصد سویی نداشته است. سخنگوی این شرکت گفت: شرکت AOL در انتشار نتایج جست وجوهای کاربران در پایگاه های اینترنتی بی تقصیر است و تنها در تلاش است که به انجام تحقیق و بررسی در این عرصه بپردازد.

Itna.ir

پنجشنبه 19 مرداد 1385

Shahr

نرم افزار چیدمان صفحه کلید فارسی تولید شد

نرم افزار «چیدمان صفحه کلید فارسی استاندارد» Standard Persian Keyboard Layout، با هدف تبادل اطلاعات فارسی با کدهای منطبق با استاندارد یونی کد در شرکت فناوری اطلاعات تولید شد. شرکت فناوری اطلاعات در راستای استاندارد سازی کد تبادل اطلاعات فارسی و با هدف ترویج زبان فارسی در اینترنت اقدام به تهیه این نرم افزار کرده است. این نرم افزار مشکلات موجود در زمینه ورود اطلاعات با کد فارسی در سیستم عامل Windows را مرتفع سازد.

Shahr.ir

پنجشنبه 19 مرداد 1385

Tci

پانزده تریلیون ریال سرمایه برای واگذاری سیم کارت های سال گذشته

دکتر سلیمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای واگذاری سیم کارت های ثبت نامی سال گذشته 1500میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام خواهد شد. وی افزود: در حال حاضر پیمانکاران بسیاری در استان های کشور برای اجرایی کردن این امر فعال شده اند. دکتر سلیمانی تاکید کرد: 70درصد این مبلغ داخلی است و مابقی نیز برای خرید تجهیزات هزینه خواهد شد.

Tci.ir