آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۵، شماره ۶۰۰۴
شهرستان ها
۶

کشف بیش از 295 کیلوگرم تریاک در شرق کشور

زاهدان - خبرنگار رسالت:

رزمندگان قرارگاه عملیاتی فتح، نصر و فجر قرارگاه عملیاتی رسول اکرم(ص) مستقر در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی در چندین عملیات جداگانه دو شرور مسلح را دستگیر و بیش از 295 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رزمندگان گردان 123 تیپ یکم تکاور مقداد قرارگاه عملیاتی فتح حین گشت زنی و اجرای کمین در بازرسی از دو سرنشین موتورسیکلت یک قبضه سلاح کلاش و دو تیغه خشاب و تعدادی تیر جنگی کشف کردند.

همچنین ماموران ایستگاه بازرسی شهید صدوقی نصرت آباد قرارگاه عملیاتی فتح در بازرسی از یک اتوبوس 49 کیلو و 500 گرم تریاک جاسازی شده کشف و ضبط نمودند.

براساس این گزارش رزمندگان تیپ سوم تکاور ابوذر قرارگاه عملیاتی نصر مستقر در ایست و بازرسی مرصاد در بازرسی از یک دستگاه خودرو داتسون 42 کیلوو 800 گرم تریاک به دست آوردند.

رزمندگان گردان 103 این تیپ در عملیاتی دیگر در اطراف شهرستانهای کهنوج دو متهم را دستگیر و 14 کیلوگرم تریاک، 800 گرم حشیش، دو حلقه وافور و یک دستگاه رسیور ماهواره کشف و ضبط کردند.

این گزارش حاکی است رزمندگان تیپ دوم تکاور سلمان قرارگاه عملیاتی فجر خراسان جنوبی مستقر در ایستگاه بازرسی سهل آباد نیز در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس 144 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و 4 نفر را دستگیر کردند.

همچنین از یک دستگاه خودرو پراید و دو عابر پیاده طی عملیاتی جداگانه 44 کیلو و 300 گرم تریاک کشف و چهار متهم در این ارتباط دستگیر شدند.