آرشیو چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۵، شماره ۳۴۹۸
صفحه آخر
۲۴

مقصد بیست و یکمین سفر استانی

رئیس جمهور و اعضای هیات دولت امروز به کردستان می روند

استاندار کردستان گفت: محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران به همراه هیات دولت، امروز در بیست و یکمین سفر استانی به استان کردستان سفر می کند. «اسماعیل نجار» افزود: رئیس جمهوری در این سفر دو روزه با مردم همه شهرهای استان کردستان دیدار خواهد کرد.

وی افزود: احمدی نژاد در سفر با منتخبین فشرهای مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و روحانیان استان نیز دیدار می کند.

نجار گفت: در پایان دومین روز سفر، در جلسه هیات دولت به ریاست دکتر احمدی نژاد در سنندج مسائل و مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم گرفته می شود. وی افزود: سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان کردستان منشا خیر و برکت، توسعه و پیشرفت سریع تر استان خواهد بود.

وی همچنین گفت: تمهیدات و تسهیلات لازم برای جمع آوری نامه های مردم اندیشه شده و نیازی به تلاش مردم برای رساندن نامه به شخص رئیس جمهوری نیست. وی گفت: شرکت پست با مستقر کردن باجه های ویژه در محل های تعیین شده برای دیدار رئیس جمهوری با مردم نامه ها را جمع آوری و به مسئولان نهاد ریاست جمهوری تحویل خواهد داد. گزارش های رسیده از نقاط مختلف استان کردستان نیز حاکی از شور و شوق مردم خونگرم و میهمان نواز کردستان برای میزبانی دو روزه از دکتر احمدی نژاد و هیات دولت است.