آرشیو یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۵، شماره ۶۰۱۴
اقتصادی
۴

رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار:هدف دولت حذف پیمانکاران عمومی مخابرات نبوده است

رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه قرارگرفتن پیمانکاران عمومی در لیست سیاه از سوی شرکت ارتباطات سیار اعلام نشده است، تاکید کرد: این مسئله به این معنا نیست که به این پیمانکاران پروژه ای داده نخواهد شد و این کار برای تسریع اجرای پروژه های شرکت ارتباطات سیار بوده است.

علویان در گفتگو با فارس گفت: آنچه مدنظر شرکت ارتباطات سیار است، اجرای پروژه های نیمه تمام است تا به تعهدات خود در مورد مردم پایبند باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف دولت نابودی پیمانکاران عمومی نیست و پدید آورنده این پیمانکاران در این بخش خود دولت بوده است، افزود: دولت و شرکت ارتباطات سیار موظف به اشتغالزایی و دستیابی به اهداف توسعه هستند که این امر نیازمند نیروهای فعال و کارآمد است. وی انعقاد قرارداد میان شرکت مخابرات ایران و این سه پیمانکار را در تسریع کار صحیح دانست و اظهارداشت: انتخاب پیمانکاران در آغاز این طرح درست بوده و اکنون نیز معتقدیم حذف این پیمانکاران ممکن و موثر نیست.

رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار در خصوص توزیع اجرای پروژه میان پیمانکاران گفت: اگر این پروژه میان پیمانکاران بیشتری توزیع می شد نتایج بهتری را در برداشت.