آرشیو پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۵، شماره ۱۱۳۴
کامپیوتر
۲۶

دکه

Taliya

ماهواره کیفیت شبکه تلفن همراه ژاپن را بهبود می بخشد

ژاپن یکی از بزرگ ترین ماهواره های خود را به منظور ارتقا بخشیدن به کیفیت دریافت امواج و آنتن دهی تلفن های همراه در نقاط دورافتاده روانه فضا کرده است. این ماهواره آزمایشی که بهKiku Number 8 (کیکوی شماره 8) موسوم است یکی از بزرگ ترین ماهواره هایی است که توسط آژانس فضایی ژاپن ساخته شده است. ماهواره مذکور دارای وزنی معادل 8/5تن و ارتفاعی به بلندی 40متر است.

Taliyanews.ir

Itanalyze

تجمع دانشجویان IT مقابل سازمان مدیریت

تعدادی از دانشجویان دانشکده الکترونیکی IT مقابل ساختمان شماره دو سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خیابان لادن تهران تجمع کردند.

این دانشجویان هدف از تجمع خود را اعتراض به بی ارزشی مدرک تحصیلی و فعالیت غیرقانونی این دانشکده عنوان کردند. تجمع کنندگان با حمل پلاکاردی با مضمون «چهار سال تحصیل، دانشکده IT بی پاسخ؟ سازمان مدیریت و وزارت علوم پاسخگو»، خواستار رسیدگی مسوولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی به مشکلات شان شدند.

Itanalyze.ir

Winbeta

دانلود موزیلا فایرفاکس 0/1 و0/2 نسخه نهایی

بنیاد موزیلا همزمان با ارائه یک اصلاحیه امنیتی، نگارش جدید مرورگر موزیلا فایرفاکس 0/1 و 0/2 نسخه نهایی را جهت دانلود بر روی سرورهای FTP خود منتشر کرد. در حال حاضر این نسخه تنها بر روی FTP موزیلا وجود دارد و هنوز صفحه نخست سایت به روز رسانی نشده است. گفته می شود اصلاحیه مذکور برطرف کننده بیش از یکصد نقص و اشکال امنیتی است.

Winbeta.net