آرشیو پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۶۰۷۴
شهرستان ها
۶

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان:رسیدگی به نامه های مردم خوزستان به رئیس جمهور تا یک ماه آینده تمام می شود

اهواز-خبرنگاررسالت:

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان از پایان رسیدگی به نامه های مردم خوزستان به رئیس جمهور تا یک ماه آینده خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد توضیح داد: «حدود 1500 نفر در سایت رسیدگی به نامه های مردمی سفر ریاست جمهوری در بخش های بازگشایی، تلخیص خواهران و برادران و همچنین در بخش ورود به رایانه و تفکیک مشغول به کار هستند.»

وی افزود:«در حال حاضرتقریبا حدود 400 هزار نامه بازگشایی شده، حدود 170 تا 180 هزار نامه تلخیص شده و حدود 85 هزار نامه وارد رایانه شده است. امیدواریم که با افزایش نیرو و اضافه شدن شیفت سوم کاری، ظرف 20 روز تا یک ماه، بتوانیم مجموعه رسیدگی به نامه های مردمی سفر ریاست جمهوری به خوزستان را جمع کنیم.»

حمیدی نژاد خاطرنشان کرد: «در حال حاضر در دو شیفت کاری کار بررسی نامه ها را انجام می دهند. این شیفتهای کاری از هفت و نیم صبح تا 14 بعدازظهر از 14 تا 20 مشغول به کار هستند و در هر شیفت با احتساب عوامل اجرایی حدود 750 نفر فعالیت می کنند.»

وی درباره نحوه بازگشایی و بررسی نامه ها گفت:«در مرحله نخست، بازگشایی نامه ها توسط خواهران بسیجی انجام می شود. به دلیل این که ممکن است در نامه ها مسائل محرمانه، مسائل خانوادگی و یا عکسهای خانوادگی وجود داشته باشد ترجیح داده ایم که خواهران بسیجی نامه ها را بازگشایی کنند و همان خواهران نیز نامه ها را به نامه های خواهران و نامه های برادران تفکیک می کنند. مرحله بعد مرحله تلخیص نامه های برادران و خواهران است که این کار نیز در حال انجام است. نامه های خواهران را نیز عموما خواهران تلخیص می کنند و کمتر پیش آمده که نامه خواهری به دست برادری برسد مگر این که استثنایی وجود داشته باشد. پس از آن نیز نامه ها وارد رایانه می شوند.»

مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری خوزستان یادآور شد: «همه این مراحل کدگذاری شده است و همه افراد مشغول به کار در مراحل مختلف کد مخصوص دارند که اگر در این مسیر نامه ای دچار مشکل شد بتوانیم مشکل را پیدا کنیم.»