آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۱۱۷۱
اولین های بورس
۱۷

ماهانه

بیشترین بازدهی

بانک اقتصاد نوین در حالی عنوان نخست بیشترین بازدهی ماهانه را از آن خود کرد که نورد و لوله اهواز در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فاهواز» زیان هرسهم خود را مبلغ 2853ریال پیش بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 120میلیارد ریال است.

کمترین بازدهی

سیمان ارومیه صدرنشین جدول کمترین بازدهی ماهانه شد. صنعتی دریایی (صدرا) در رده چهارم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه ای معادل 1500میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 463ریال پیش بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم

بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را لیزینگ ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «ولیز» برابر 300میلیارد ریال است. این شرکت پیش بینی سود هرسهم خود را معادل 350ریال اعلام کرده است.

پرمعامله ترین سهم

بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله ترین سهم را به دست آورد. سرمایه گذاری صنایع بهشهر در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش بینی سود هرسهم شرکت «وصنا» در سال مالی 85 مبلغ 225ریال و سرمایه آن معادل 500میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین در رده چهارم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه 2000میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر 388ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه نهم شد. سرمایه «وکار» بیش از 700میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 543ریال پیش بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سولیران به دست آورد. آرتاویل تایر با سرمایه ای برابر 202میلیارد و 500میلیون ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 227ریال پیش بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

کاشی اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه ای برابر 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1130ریال پیش بینی کرده است.