آرشیو یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۴۱
اخبار ورزشی
۱۳

اعلام زمان و محل توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد

سرویس علمی- آموزشی

زمان و محل توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 1386 اعلام شد.

به گزارش کیهان کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 1386 از ساعت 9 صبح روز شنبه 5 اسفند ماه بر روی پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی wwwsanjeshorg در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت و داوطلبان براساس اطلاعات کارت اعتباری می توانند اطلاعات خود را مشاهده نمایند. همچنین داوطلبان می بایست جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود در تاریخ های 7 و 8 اسفندماه براساس سال تولد و شماره شناسنامه شخصا به محل های توزیع کارت مراجعه نمایند. آزمون کارشناسی ارشد سال 1386 در روزهای 9 الی 12 اسفندماه برگزار خواهد شد.

همچنین زمان و محل توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دارندگان مدرک معادل کارشناسی سال 1385 نیز اعلام شد.

کارتهای ورود به جلسه داوطلبان آزمون دارندگان مدرک معادل کارشناسی سال 1385 در صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه 10 اسفندماه در حوزه های توزیع کارت توزیع می گردد. داوطلبان جهت دریافت کارت خود می بایست با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و کارت اعتباری ثبت نام آزمون به محلهای تعیین شده مراجعه نمایند.

به داوطلبان علاوه بر کارت ورود به جلسه یک برگ راهنما داده خواهد شد که می بایست به دقت مطالعه شده و با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و براساس حوزه های امتحانی که به ضمیمه برگ راهنما به داوطلب داده می شود، حوزه امتحانی خود را شناسایی نماید. اطلاعات کاملتر در این خصوص در نشریه پیک سنجش این هفته منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است آزمون فوق راس ساعت 15 روز شنبه 12 اسفند ماه در شهرستان محل توزیع کارت برگزار خواهد شد.