آرشیو سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۶۰۸۹
اجتماعی
۲۲

دادستان عمومی و انقلاب تهران خبر داد:ممنوعیت مرخصی به سارقان و اراذل و اوباش از اول اسفند تا 15 فروردین

دادستان عمومی و انقلاب تهران از ادامه طرح مبارزه با جرایم اراذل واوباش تا پایان اسفند 85 خبر داد و گفت: تصمیم داریم مرخصی افرادی راکه متهم به سرقت هستند و یا متهم به جرایمی هستند که زیر مجموعه اراذل واوباش گری قرارمی گیرد، از اول اسفند تا 15 فروردین 86 ممنوع کنیم.

به گزارش مهر،سعید مرتضوی در حاشیه مراسم معارفه وزیر جدید دادگستری، در جمع خبرنگاران گفت: تصمیم داریم مرخصی افرادی راکه متهم به سرقت هستند و یا متهم به جرایمی هستند که زیر مجموعه اراذل و اوباش گری قرار می گیرد از اول اسفند 85 تا 15 فروردین 86 ممنوع کنیم تا به هیچ وجه این افراد در این مدت زمان نتوانند از مرخصی استفاده کنند.

وی در ارتباط با اقدامات دادسرای تهران در امر مبارزه با افرادی که بنا دارند در چهارشنبه آخر سال اختلالی در آسایش مردم به وجود آورند، گفت: در تمامی نواحی عمومی یک شعبه دادیاری و شعبه بازپرسی به عنوان امنیت اجتماعی تشکیل داده ایم و این شعبات در زمان چهارشنبه سوری نیز فعال خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت:به هیچ وجه نمی خواهیم مزاحم شادی مردم شویم و با شادی مردم مخالف نیستیم بلکه هدف و وظیفه ما این است که با افرادی که میخواهند از یک زمان خاص سوء استفاده کرده و نظم و امنیت و آسایش شهروندان را به خطر اندارند، مبارزه کنیم.