آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۰
اخبار کشور
۲

سیمین و شیرین مرا متحول کردند!

مترجمی که با رانت اقتصادی برخی از مدعیان اصلاح طلبی در یک دهه گذشته کتاب هایی را در حوزه مسائل زیباشناسی، سینما و فلسفه منتشر کرده، در تازه ترین موضع گیری خود در سایت «تغییر برای برابری» راهکارهایی برای براندازی! جمهوری اسلامی ارائه کرد. بابک احمدی در این سایت می نویسد: «آشکارا مهمترین مانع بازدارنده ]برای برابری زن و مرد[ حکومتی است که موظف است قوانین را اجرا کند(!) قوانینی که ساخته و پرداخته معتقدان به نابرابری اجتماعی زن و مرد ]مسلمانان؟![ است. اینان در اثبات حقانیت چنان نابرابری دلایل زیادی که به زعم خودشان عقلی و نقلی ]قرآن، احادیث وروایات، فلسفه اسلام![ هستند، ارائه می کنند. با هرگونه خواست دگرگونی قوانین ]اسلامی؟![ مخالفند و حکومت نیز در این راه به طور منظم و پیگیر دست به خشونت (!) می زند.»

این مترجم که گاهی اشتباها! نامش را به عنوان مؤلف بر ترجمه آثار نظریه پردازان غربی می گذارد پس از خشونت آمیز توصیف کردن قوانین اسلامی و اتهام به نظام جمهوری اسلامی به اعمال خشونت مستمر، ظهور عده ای از مراجع خود ساخته و عالیقدر(!) تقلید را نوید می دهد و می گوید: «شمار فراوانی از مؤمنان (!) و مراجع عالیرتبه دینی هم به این قوانین ]اسلامی؟![ معترضند!»

بابک احمدی چندی پیش در زمره پایه گذاران کمپینی قرار گرفت که بنا دارد با جمع آوری یک میلیون امضاء برای تغییر قوانین تبعیض آمیز درباره زنان اقدام کند. این کمپین را «بنیاد دخترک»! با بودجه دولت هلند حمایت می کند.

این مترجم پس از سال ها ادعاو ادای شبه روشنفکری، به خبرنگار سایت کمپین گفته که حرکت(!) سیمین بهبهانی و شیرین عبادی او را متحول کرده و معتقد است: «برای من که مردی بار آمده در جامعه ای مردسالار و پدرسالار هستم، فعالیت در خدمت جنبش مستقل زنان آموزنده و رهایی بخش است!»

البته احمدی در پایان این مصاحبه می گوید : «من پیشنهاد راهکار تازه ای ]برای کمپین[ ندارم!»