آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۰
اخبار کشور
۲

کانون حمایت از تروریست ها!

کانون غیرقانونی نویسندگان! ایران دوباره بیانیه صادر کرد. در این بیانیه که روزنامه اینترنتی روز آن لاین، وابسته به حزب وبلاگ نویسان آن را با آب و تاب منتشر کرده، اعدام اشرار و عاملان مرگ مردم در شهرهای اهواز و زاهدان محکوم شده و اعلام گشته که کانون خواستار برچیده شدن احکام اعدام تروریست هاست!

از سوی دیگر به روایت «روز آن لاین» تنها نهاد مستقل ]از ![ نویسندگان به تکرار قتل های زنجیره ای هشدار داده است و در بیانیه خود آورده: «مدتی است برخی روزنامه ها، قلم بر مدار روزگار قتل های زنجیره ای می گردانند و یادآور برنامه «هویت» و «چراغ» شده اند(!). هتاکی می کنند و می کوشند با بهره گیری از واژه هایی چون مرتد، معاند و مفسد و... زنجیره ای دیگر بسازند(!) عوامل اجرایی این سیاست، در کوچه و پس کوچه ها، راه را بر نویسندگان و فعالین سیاسی می بندند و آن ها را به قصد کشت کتک می زنند(!).»

کانون ]مستقل از[ نویسندگان درحالی ادعای کتک خوردن جاسوسان وابسته اش را تکرار می کند که دوران شیوه های خودزنی اعضاء آنان به پایان رسیده و رسوایی این منش ها و روش ها عالمگیر شده است.

گفتنی است چند سال قبل، اعضای این کانون، لیستی از اسامی خود را به عنوان کسانی که به ترور تهدید شده اند، منتشر کردند که چند روز بعد رسوایی آن لیست ساختگی عالمگیر شد.