آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۰
اخبار کشور
۳

آخرین مصوبات در طرح ارتقای شغلی معلمان

آخرین مصوبات طرح مسیر ارتقای شغلی معلمان از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، براساس مصوبات جدید امتیازات مربوط به رشته تحصیلی غیر مرتبط با موضوع مورد تدریس برای معلمان دارای مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری به ترتیب به 15، 20، 25، 30 و 35 افزایش یافته است.

همچنین در بخش فعالیت های فوق برنامه به مواردی مانند عضویت در انجمن های علمی- آموزشی معلمان، مجریان طرح کرامت، فعالیت های فوق برنامه خاص استثنایی، عضویت در شوراهای واحد آموزشی و عضویت در شوراهای فرهنگی- علمی مراکز تربیت معلم و آموزشکده های فنی و حرفه ای نیز امتیاز تعلق خواهد گرفت.

بنابراین گزارش به ازای هر طرح تحقیقاتی یا هر طرح مربوط به معلم پژوهنده که فقط به تایید سرگروه های آموزشی واحد آموزشی و تایید نهایی گروه های آموزشی منطقه یا تایید کمیسیون آثار وتالیفات رسیده باشد، از یک تا 10 امتیاز تعلق می گیرد که حداکثر امتیاز مکتسبه در این بخش 50 امتیاز است.

براساس مصوبات جدید، معلمان مامور به تحصیل که مطابق مقررات، حداقل 12 ساعت تدریس موظف داشته باشند، با دارا بودن حداقل 600 امتیاز به نسبت ساعات تدریس موظف از مزایای مربوط به طرح ارتقای شغلی بهره مند می شوند.