آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۰
اخبار اقتصادی
۴

در آستانه سال نو صورت می گیرد توزیع 50 هزار تن گوشت قرمز هر کیلو 3100 تا 3700 تومان

رئیس شورای اصناف کشور از توزیع نزدیک به 50هزار تن گوشت قرمز و سفید در ایام نوروز در سراسر کشور خبر داد.

«محمد آزاد» در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: 25هزار تن گوشت منجمد هم اکنون در سردخانه ها نگهداری می شود و قرار است در قطعه های 2 تا 3کیلوگرمی عرضه شود.

وی در ادامه گفت: گوشت قرمز عرضه شده دو نوع است که یک نوع آن به قیمت هر کیلوگرم 31هزارریال و نوع دیگر نیز به قیمت هر کیلوگرم 37هزارریال توزیع می شود.

رئیس شورای اصناف کشور با اشاره به اینکه گوشت منجمد وارداتی، گوشت گوساله است افزود: این نوع گوشت که بدون استخوان می باشد، با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها عرضه می شود.

آزاد در ادامه تصریح کرد: بخشی از گوشت وارداتی قرمز به صورت بسته های 8 تا 9کیلوگرمی امسال همزمان با ایام ماه مبارک رمضان بین متقاضیان توزیع شد.

وی در ادامه اظهار داشت: هم اکنون برخی تعاونی های کارمندی و محلی نیز این گوشت را دریافت کرده اند و بخش دیگر آن بتدریج و با هدف جلوگیری از التهاب در بازار تقاضا عرضه می شود.رئیس شورای اصناف کشور در خصوص توزیع گوشت مرغ گفت: گوشت مرغ برای عرضه در ایام نوروز بیش از 20هزار تن خواهد بود.وی در پایان افزود: تدابیری اندیشیده شده تا هر کیلوگرم گوشت مرغ مورد نظر به قیمت کمتر از 20هزار ریال در بازار توزیع شود.