آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۰
اخبار ورزشی
۱۳

سرمربی تیم فوتبال امید: برابر استرالیا از نام ایران دفاع می کنیم

تیم فوتبال امید کشورمان در یکی از حساس ترین دیدارها در ورزشگاه آزادی میزبان استرالیا خواهد بود. استرالیای ناشناخته به آزادی می آید تا شاگردان وینگو بگوویچ را در سخت ترین دیدار مقدماتی بیازماید.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: بازیکنان از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند و مطمئن هستم تمام تلاش شان را در بازی با استرالیا به کار می برند.

وینگو بگوویچ در گفت وگویی در رابطه با وضعیت تیم ملی امید گفت: فیلم بازی استرالیا به دستمان رسید. البته تا قبل از این بر روی تاکتیکی که احتمال می دادم در بازی برابر استرالیا لازم داریم تمرین می کردیم.

وی افزود: این تاکتیک براساس احتمالات بوده اما، بعد از دیدن فیلم بازی استرالیا تا حدودی با یک نظر مطمئن تری می توانم اظهار کنم که حریف ما چگونه در برابرمان ظاهر خواهد شد و حالا می دانم که چه تدابیری را مقابل استرالیا باید به کار بگیریم.

وی با اشاره به این که تیم فوتبال امید کشورمان مشکلات متعددی داشته است، گفت: زمان ما برای آماده سازی و تمرینات تیم فوق العاده کم بود.

بگوویچ اظهار کرد: با توجه به این که می دانم ایرانی ها به فوتبال تعصب خاصی دارند، می توانیم به این غیرت و تعصب ایرانی پشت گرمی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید با بیان این که باید از نام ایران در بازی با استرالیا دفاع کنیم، گفت: بازیکنان باید سعی کنند که تا آخرین لحظه کم نگذارند و تلاش کنند مردمی که به استادیوم می آیند، خوشحال به خانه هایشان برگردند.

وی در پایان با اشاره به این که فیلم بازی آخر استرالیا به تصورات و انتظاراتی که از این تیم داشت نزدیک بود، به ایسنا گفت: البته 4 بازیکن تیم فوتبال استرالیا که در لیگ های اروپا بازی می کنند در این مسابقه حضور نداشتند و مطمئنا تیم فوتبال استرالیا در بازی امروز (چهارشنبه) قدرت مندتر ظاهر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال امید در پایان از استرالیا و عربستان به عنوان حریفان اصلی ایران در رقابتهای مقدماتی المپیک 2008 پکن یاد کرد و گفت: در دو تیم استرالیا و عربستان 3 بازیکن تیم ملی بزرگسالان این کشور حضور دارند و در جام خلیج فارس هم شش بازیکن امید عربستان روی نیمکت تیم ملی این کشور نشسته بودند.