آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۰
اخبار ورزشی
۱۳

درنخستین روز از مسابقات ووشو جام فجر چینی ها طلاهای تالو را درو کردند

مسابقات تالوی اولین تورنمنت بین المللی ووشو (جام فجر) در شش فرم درحالی به پایان رسید که ووشوکاران چینی بیشترین طلاها را به نام خود ثبت کردند و نمایندگان تالوی کشورمان با 2 مدال طلا، پس از چین قرارگرفتند.

مسابقات ووشو جام فجر که با حضور 50تالوکار در تنکابن آغاز شده است با معرفی نفرات برگزیده در شش فرم از 10فرم تالو به پایان رسید.

در این رقابت ها در فرم چانگ چوان، چین بر سکوی نخست ایستاد و غفار امانی ملی پوش ایران صاحب مدال نقره شد. در این فرم احسان پیغمبری از تیم منتخب مازندران مدال برنز را از آن خود کرد.

در فرم نان چوان، چین طلا گرفت،فرشاد عربی از تیم ملی ایران برسکوی دوم ایستاد و احمد جعفری از تیم افغانستان سوم شد.

مسابقات فرم تای چی چوان با قهرمانی چین به پایان رسید، دراین فرم رسول صادقی از تیم ملی ایران نقره گرفت و فرشید اسدیان از تیم دانشگاه آزاد اسلامی صاحب مدال برنز شد.

دراین مسابقات در فرم چیان شو ورزشکار چینی در جایگاه نخست ایستاد و حامد نصرتی از تیم ملی کشورمان بر سکوی دوم تکیه زد و حمیدرضا خمسه از تیم منتخب مازندران سوم شد.

مهدی انامقی دیگر ملی پوش ایرانی حاضر در این مسابقات درگوئن شو طلایی شد و احسان پیغمبری دراین فرم نقره گرفت. غفار امانی از تیم ملی ایران درسکوی سوم این فرم ایستاد.

در فرم تن گوئن فرشاد عربی مدال طلا را برگردن آویخت و مجتبی رضایی دیگر ورزشکار کشورمان از تیم بی شائولین صاحب مدال نقره شد. در این فرم نماینده گرجستان، برسکوی سوم ایستاد.

براساس این گزارش در دور مقدماتی مسابقات سانشو که با حضور 130 سانشوکا از 11تیم خارجی و 6 تیم داخلی دوشنبه به پایان رسید، با درخشش ورزشکاران ایران همراه بود.

دراین پیکارهاکه در مرحله یک هشتم نهایی درحال پیگیری است،ووشوکاران تیم ملی ب کشورمان و منتخب مازندران خوش درخشیدند.