آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۰
اخبار ورزشی
۱۳

سرپرست کمیته امداد کشور: سالانه 200هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور ساخته می شود

همدان- خبرنگار کیهان:

احداث سالانه 50 هزار واحد مسکونی در کشور به عهده کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

سیدرضا نیری سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اعلام این مطلب در همدان افزود: طبق برنامه پنج ساله توسعه کشور قرار است سالانه 200 هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور ساخته و جایگزین واحدهای فرسوده و غیراستاندارد شود.

وی ادامه داد: احداث 50 هزار واحد در سال از تعداد مذکور، به کمیته امداد سپرده شده تا در روستاها اجرا شود. وی اضافه کرد: بدین ترتیب طی یک دوره پنج ساله تمامی واحدهای غیرمقاوم در روستاهای کشور بازسازی خواهد شد.

نیری اعلام کرد: در سفر به استان کردستان تعداد 2هزار واحد روستایی را کلنگ زنی کردیم و ساخت 2هزار واحد دیگر نیز در استان همدان آغاز می شود.

وی که در مراسم واگذاری 200 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان همدان سخن می گفت، تامین مسکن برای محرومان را از مسایل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت نهم دانست و گفت: اجرای برنامه هایی مانند تامین بهداشت و تغذیه و امور فرهنگی برای مددجویان بدون توجه به تامین مسکن آنان، سودمند نبوده و مورد قبول افراد تحت پوشش قرار نمی گیرد.

در این مراسم جلیل بوجار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان نیز گفت: در جریان سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به استان در سال83، احداث 500 واحد مسکونی برای محرومان تحت پوشش کمیته امداد تصویب شد.