آرشیو چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۵، شماره ۱۸۷۵۰
حوادث
۱۵

پیگیری ازطریق اینترپل برای استرداد شهرام جزایری

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وجود سناریوهای مختلف درباره فرار شهرام جزایری گفت: سرنخ هایی در این باره به دست آمده است ولی قطعا نمی توانیم بگوییم وی در خارج از کشور به سر می برد.

به گزارش خبرگزاری فارس سرتیپ «حسین ذوالفقاری» جانشین فرماندهی نیروی انتظامی گفت: گزارشاتی در خصوص وجود شهرام جزایری در یکی از کشورهای عربی به ما رسیده است که درصدد اعزام یک تیم از پلیس ایران به آن کشور هستیم.

سرتیپ ذوالفقاری دیروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شهرام جزایری گفت: پس از ارایه گزارش از حضور وی در یکی از کشورهای عربی با مشخصات جعلی پیگیری هایی از طریق پلیس ایران و اینترپل با پلیس کشور فوق صورت گرفت و تمام مدارک و مستندات و حکم قضایی جهت بازداشت شهرام جزایری به آن کشور ارسال شد.

وی افزود: امروز تصمیم گرفته شد تا یک تیم از پلیس ایران به آن کشور سفر کند و پیگیری های تکمیلی را انجام دهد.

همچنین سرتیپ «احمدی مقدم» فرمانده نیروی انتظامی نیز تاکید کرد: نیروی انتظامی تا قبل از فرار شهرام جزایری هیچ گونه مسئولیتی در زمینه بدرقه متهم نداشته است ولی پس از فرار وی اداره آگاهی ناجا در حال بررسی این موضوع است.

سرتیپ احمدی مقدم، دیروز در حاشیه همایش استانداردسازی رفتار پلیس در جمع خبرنگاران افزود: تحقیقات ما از مرزها نشان می دهد خانواده شهرام جزایری که از کشور خارج شده اند، در کشور امارات به سر می برند.