آرشیو سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۶، شماره ۳۶۱۴
ایران زمین
۲۱

شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد: اولویت های واگذاری سیم کارت اعتباری دولتی

• متقاضیان سیم کارت های اعتباری دولتی که رقم سمت راست قبض پستی آنها به ترتیب صفر، 2، 4، 6، 7، 8، 9، 5 و 1 است از اوایل اردیبهشت می توانند با واریز مبلغ 33 هزار تومان سیم کارت های خود را دریافت کنند

گروه اقتصادی: اولویت های واگذاری سیم کارتهای اعتباری دولتی مشخص شد.

متقاضیان سیم کارتهای اعتباری دولتی که رقم سمت راست شماره قبوض پستی آنها به ترتیب صفر، دو، چهار، شش، 7، 8، ،9 پنج و یک است از اوایل اردیبهشت ماه آینده می توانند سیم کارتهای خود را دریافت کنند.

متقاضیان برای دریافت سیم کارت باید به دفاتر خدمات پستی مراجعه و با واریز مبلغ 33 هزار تومان اقدام به دریافت سیم کارت خود کنند.

بر اساس این گزارش این سیم کارت ها در چهار استان تهران، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در دو ماه اردیبهشت و خرداد واگذار خواهد شد. در حال حاضر سیم کارتهای ثبت نامی دائمی دولتی در 27 استان کشور واگذار شده و این سیم کارت ها در استانهای گیلان، مازندران و کردستان نیز از اوایل هفته آینده توزیع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در این ارتباط گفت: ثبت نام اینترنتی نیز ادامه خواهد داشت و تاکنون 34 هزار نفر برای دریافت سیم کارت اعتباری و دائمی دولتی ثبت نام کرده اند. وی از به روز شدن واگذاری سیم کارتهای ثبت نامی و دولتی دائمی از طریق اینترنت خبر داد و اظهار امیدواری کرد این روند همچنان ادامه دارد.

وی گفت: در حال حاضر در 13 استان کشور وضعیت مناسبی برای واگذاری سیم کارتهای اعتباری دولتی ایجاد شده است.

صدوقی گفت: شرکت ارتباطات سیار قصد دارد همزمان با ثبت نام مجدد سیم کارتهای دولتی در تیر ماه واگذاری را نیز آغاز کند.