آرشیو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۱۹
حوادث
۲۲

خواستگار قلابی، دزد از آب درآمد

گروه حوادث: دکتر قلابی که به بهانه خواستگاری وارد خانه دختر جوانی شده بود، به اتهام سرقت 5 میلیون تومانی بازداشت شد.

ماموران وقتی به سرنشینان یک تاکسی مظنون شدند، با بازداشت مسافر آن و به دست آمدن یک قبضه اسلحه کمری او را بازداشت کردند.مرد جوان که «مهدی» نام دارد در جریان بازجویی ها مدعی شد اسلحه را در یکی از دستشویی های عمومی از پسر جوانی گرفته است.او در این باره گفت: هنگامی که به یکی از سرویس های بهداشتی شمال شهر رفته بودم جوان مسلحی با تهدید سعی داشت از من اخاذی کند اما من با خلع سلاح او اسلحه اش را گرفتم.با انتقال این متهم به اداره آگاهی تهران تحقیقات تکمیلی از او در دستور کار قرار گرفت.وی که با ارائه دلایل و مستندات پلیسی روبه رو شده بود، ضمن اعتراف به سرقت از خانه دختر مورد علاقه اش ماجرای فریب او و خانواده اش را بازگو کرد.

وی در این باره گفت: مدتی قبل با دختر جوانی آشنا شدم. چون او را دوست داشتم تصمیم گرفتم با معرفی خود به عنوان متخصص کامپیوتر توجه او و خانواده اش را جلب کنم.

مدتی گذشت تا این که برای خواستگاری دختر مورد علاقه ام به خانه شان رفتم. آنها وقتی متوجه شدند من در حال حاضر در هتل زندگی می کنم، برای ایام تعطیلات نوروزی کلید خانه خود را به من دادند تا در غیابشان آنجا بمانم.

آنها خانه را ترک کردند. من هم در فرصت مناسب تمام وسایل باارزش موجود در خانه را برداشته و فرار کردم.

به دستور بازپرس توکلی از شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران متهم تا انجام تحقیقات تکمیلی و روشن شدن جزئیات پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.