آرشیو دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۶، شماره ۳۶۱۹
صفحه آخر
۲۴

" این نقاشی به مناسبت برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان و دربلوارگنج نامه کشیده شده است

طولانی ترین نقاشی جهان در همدان

نمایش گزیده ای از آثار جشنواره فیلم فجر در همدان

گزیده ای از آثار بیست وپنجمین دوره جشنواره فیلم فجر با عنوان «ره آورد فجر» در جشنواره فیلم کودک همدان به روی پرده می رود.

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، حبیب ایل بیگی گفت: برای استفاده مردم همدان از برنامه های جشنواره فیلم فجر، به یمن برگزاری جشنواره کودک، 10 فیلم این رویداد در شهر همدان به روی پرده می رود، آثاری که هنوز اکران عمومی نشده اند و از جذابیت های لازم برای علاقه مندان به سینما در شهر همدان برخوردارند.

وی ادامه داد: فیلم های ایرانی اقلیما ساخته محمد مهدی عسگرپور، پابرهنه در بهشت ساخته بهرام توکلی، پاداش سکوت ساخته مازیار میری، تک درخت ها ساخته سعید ابراهیمی، خون بازی ساخته رخشان بنی اعتماد، روز سوم ساخته محمدحسین لطیفی، سنگ کاغذ قیچی ساخته سعید سهیلی، فرش ایرانی کار گروهی، قاعده بازی ساخته احمدرضا معتمدی و مینای شهر خاموش ساخته امیر شهاب رضویان در همدان به نمایش درخواهند آمد.

* داوران انجمن نویسندگان جشنواره کودک را ارزیابی می کنند

5 داور از انجمن نویسندگان کودک و نوجوان آثار جشنواره کودک را ارزیابی می کنند. عباس جهانگیریان، سوسن طاقدیس، حسین فتاحی، فرهاد حسن زاده و محمدرضا یوسفی داوران این بخش هستند.

* کودکان همدانی طولانی ترین نقاشی جهان را کشیدند

5 هزار کودک و نوجوان همدانی با کشیدن نقاشی 4 هزار متری، رکورد جهانی طولانی ترین نقاشی را که 3 هزار متر بود، شکستند. کودکان همدانی با موضوع آزاد و با استفاده از رنگ روغن و آبرنگ این نقاشی را که در نوع خود بی نظیر است، ترسیم کردند. این برنامه در حاشیه بیست ویکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان همدان اجرا شد که از 10 تا 14 اردیبهشت در این شهر برگزار می شود.